ویژه

صالحان و افرادی که توان خدمتگزاری دارند در عرصه انتخابات باشند

آیت‌الله سیداحمد خاتمی با بیان این‌که «انتخابات جشن مردم‌سالاری دینی است» اظهار کرد: سالیان سال بر این ملت گذشت تا حاکمانی که کمترین ارزشی برای مردم و رای آن‌ها قائل نبودند به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران کنار رفته و مردم که در حقیقت صاحبخانه و تصمیم‌گیرنده اصلی هستند به صحنه آمدند.
وی با بیان این‌که «حدود سی و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و بیش از 30 بار مردم پای صندوق‌های رای رفته‌اند و سرنوشت خود را تعیین کرده‌اند» تصریح کرد: ان‌شاءالله در اسفندماه امسال نیز مردم باشکوه در پای صندوق‌های رای می‌آیند و مجلسی در خور شان نظام جمهوری اسلامی ایران با آرای مردم شکل می‌گیرد. مطمئنا این حضور باشکوه خواهد بود. حضوری که دشمنان را مایوس خواهد کرد.
خاتمی خاطرنشان کرد: در ادواری که از مجلس شورای اسلامی گذشته است، این مجالس خدمات خوبی را ارائه داده و امید است که نقص‌ها و ضعف‌هایی که وجود دارد در مجلس آینده برطرف شود.
خاتمی با بیان این‌که «گفتنی‌ها در مورد انتخابات فراوان است» گفت: در طول این 32 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد نقشه دشمنان انقلاب این بوده که حتی افراد ناصالح نیز در انتخابات ثبت‌نام کنند تا وقتی که صلاحیت آن‌ها در مراجع ذیربط رد شد بر هزینه نظام بیفزایند و باید مردم به این موضوع توجه داشته باشند و آن افرادی که ناخودآگاه به تحقق این نقشه نادرست دشمن کمک می‌کنند، به خود آیند و وارد میدان نشوند.

 

https://shoma-weekly.ir/n4mdLf