مجلس

شیطان می خواهد کینه و عداوت دائمی باشد

همواره باید مراقب حاشیه نشینان که از تحریک مسوولین غفلت نمی کنند ،باشیم . نباید از آنهایی که از اختلاف نظر‌ها سوء استفاده می‌کنند به راحتی بگذریم.
علیرضا سلیمی عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در خصوص ضرورت حفظ همدلی و وحدت در شرایط فعلی کشور و جلوگیری از هر گونه تنش گفت : باید توجه داشت در شرایط فعلی کشور ، دشمنی های  مضاعف شده است و قطعا دشمنان از راهها و ترفندهایی دیگری برای ضربه زدن به این نظام وارد عمل خواهند شد . در شرایط فعلی کشور که مسایل اقتصادی مشکلات زیادی را به وجود آورده است . طبیعتا انتظار مردم از دولتمردان و مسوولین این است که در یک فضای آرام و بدون چالش به مشکلاتشان رسیدگی شود .
وی افزود : مسوولین با همفکری و هم پوشانی می توانند مشکلات به وجود آمده در این عرصه را هموار کنند و از هدر رفتن ظرفیت‌ها و انرژی‌ها جلو‌گیری کنند . طبیعی است برای آنکه بتوانیم در این شرایط روند کشور را به سمت جلو پیش ببریم باید با همدلی و وحدت رویه به این مهم دست یابیم . اگر ما به این مسئله توجه ننماییم قطعا آسیبهایی به حاکمیت نظام می‌رسد که غیر قابل جبران است .
سلیمی در ادامه با اشاره به تاریخ صدر اسلام و حادثه غدیر  خاطر نشان کرد : ما در طول تاریخ اسلام هم شاهد هستیم که حضرت امیرالمؤمنین وقتی که خلافتشان غصب می شود ، برای حفظ اسلام 25 سال سکوت اختیار می کنند . چگونه است که کسانی به اندیشه و نظر خود تکیه می‌کنند؟ و خود را حق می بینند که این نگاه همان جناح گرایی و قبیله گرایی است و به موضوعات  از نظر خود می نگرند .
وی ادامه داد: همواره باید مراقب  حاشیه نشینان که از تحریک مسوولین غفلت نمی کنند ،باشیم . نباید از آنهایی که از اختلاف نظر‌ها سوء استفاده می‌کنند به راحتی بگذریم. البته بسیاری از این اتفاقات بخاطر پرداختن به حواشی و اطلاعات غلطی است که به مسوولین داده می شود. البته باید توجه داشت که برای گذر از این مسائل همه ما نیازمند به خود سازی هستیم .بسیاری از مشکلات ما ناشی از این است که ما هنوز نتوانسته ایم در میدان نفس گام های بلندی را برداریم . نفس اماره ما را پیوسته به سوی کشمکش و تنش سوق می دهد و نباید از حضور شیطان در این عرصه غافل بود.این شیطان است که می خواهد کینه و عداوت دائمی و پیوسته باشد که ان‌شاء ‌الله بتوانیم از  کید شیطان بگذریم .   

https://shoma-weekly.ir/AMVhMk