جامعه

شگرد اصلاح طلبان پس از شکست در فتنه

پس از 50 روز نا آرامی به بهانه ی فوت مهسا امینی در کشور، اسحاق جهانگیری معاون اول دولت قبل، از نظام خواست تا راه گفتگوی ملی را برای مردم باز کند. پیش از این نیر رئیس دولت دوم خرداد، بعد از شکست فتنه 88 موضوع آشتی ملی را مطرح کرده بود.

این شگرد اصلاح طلبان در فتنه هاست که در راستای اهداف آمریکا حرکت کرده و به تکمیل پازل آن‌ها علیه نظام اسلامی و دامن زدن به اغتشاشات می پردازند و پس از آنکه فتنه را شکست خورده می بینند به طرح هایی همچون آشتی ملی و گفتگوی ملی پناه می برند.

جهانگیری از گفتگو با چه کسانی سخن می گوید؟ از گفتگو با اغتشاشگرانی که اساسا با مقوله ی گفتگو بیگانه اند؟ آنها افرادی هستند که با ارعاب و خشونت و تهدید چادر از سر زنان محجبه می کشند و بی‌حرمتی می کنند، به اموال و خودروهای مردم خسارت می زنند، بسیجیان را سر می برند و...
به راستی چرا در فتنه ی این روزها وقتی جوان 21 ساله ی بسیجی را به فجیع ترین شکل ممکن به شهادت میرسانند صدایی از سوی آقای جهانگیری و همفکرانش برای محکومیت این جنایت بلند نمی شود ؟
قاطبه مردم با اوباش اغتشاشگر که حرمت هیچ‌چیزی را نگه نمی دارند ، فاصله‌‌گذاری کردند و حاضر نشدند با این جماعت کمترین همراهی‌ای نشان بدهند. به همین دلیل هم هرچه از آغاز اغتشاشات جلوتر آمدیم، عقبه اندک اجتماعی این جماعت هم رو به افول گذاشت و به همین دلیل، آشوبگران خشونت و اهانت و حرمت‌شکنی را تشدید کردند تا به چشم بیایند
.

این روزها موضع گیری ها و فتنه گری های این جماعت در سال ۸۸ به گونه دیگری در حال رقم خوردن است و حالا که شکست خود را قطعی دیده اند همچون فتنه ی 88 که آشتی ملی را مطرح کردند به گفتگوی ملی پناه برده اند .

https://shoma-weekly.ir/XBXCpO