مجلس

شکست نظامی اسرائیل برگ برنده برای جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان است‌‌

علی رغم تمام امکانات نظامی که رژیم صهیونیستی در اختیار دارد‌، اما پهپاد ایرانی به عمق 100کلیومتری فلسطین اشغالی نفوذ کرد . این امر مستلزم آن شد که رژیم صهیونیستی یک تجدید نظر و باز نگری را در سیستم تدافعی و دفاعی خود داشته باشد‌.
سید رمضان شجاعی کیاسری عضو کمیسیون امنیت داخلی و شوراها در رابطه با موفقیت ایران در زمینه ساخت پهپاد گفت‌: خوشبختانه امروز جمهوری اسلامی در عرصه های سیاسی‌، فرهنگی‌، علمی‌‌، اقتصادی و بین‌الملل جایگاه خود را مشخص کرده است‌. همچنین در عرصه نظامی  جمهوری اسلامی پیشرفت های چشم گیری داشته است‌. ساخت پهباد در عرصه نظامی فن آوری است که زمانی  نقطه قوت و قدرت استکبار جهانی بوده است. امروز شاهد هستیم که جوانان ما با شبیه سازی آن به بهره مندی از این تکنولوژی دست یافته‌اند‌‍.
عضو فراکسیون موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد : علی رغم تمام امکانات نظامی که رژیم صهیونیستی در اختیار دارد‌، اما پهپاد ایرانی به عمق 100کلیومتری فلسطین اشغالی نفوذ کرد . این امر مستلزم آن شد که رژیم صهیونیستی  یک تجدید نظر و باز نگری را در سیستم تدافعی و دفاعی خود داشته باشد‌. همین امر یک نگاه نظری و عملی و سیاسی بسیار عجیبی را در منطقه و دنیا، در راستای اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران بوجود آورده است که تمامی بافته ها و نگاهها و نوشته های استکبار جهانی را در هم ریخت . این شکست نظامی آنها یک برگ برنده برای جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان است‌‌.

https://shoma-weekly.ir/lDOnBv