مجلس

شهادت دانشمندان هسته‌ای، حقانیت راه ما را ثابت می‌کند

مصطفی رضا حسینی :
 ترور نشانه استیصال است
مصطفی رضا حسینی عضو فراکسیون موتلفه اسلامی با محکوم کردن اقدامات تروریستی دشمنان در ترور دانشمندان هسته ای ایران در حاشیه مراسم ترحیم شهید احمدی روشن گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره درصدد ضربه زدن به نظام هستند و با این ترورها و حرکتها فکر می‌کنند می توانند به نظام ما ضربه وارد کنند. منتهی غافل از اینکه این حرکت نشانه منش و باطن ددمنشانه دشمن هست و جهانیان بیشتر اعمال آنها را می بینند و متوجه می شوند که آمریکا و اسرائیل چه اهدافی را دنبال می کنند.
وی افزود: در یک زمانی جنگ است و عده ای در میدان نبرد کشته می شوند رویکرد آنها به ترور دانشمندان هسته ای ایران واقعاً نشانه ضعف و استیصال آنان در مقابله با مقاومت و استقلال خواهی مردم ایران است. آنها از نفوذ ایران و صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و اندیشه های حضرت امام(ره) به جهانیان نگران هستند و با این حرکتها دو هدف را دنبال می کنند یکی متوقف کردن فعالیت های هسته‌ای ایران و اثبات اتهام خود به ایران در ساخت بمب هسته ای و توجیه کردن اقدامات تروریستی در از بین بردن دانشمندان هسته ای ایران درافکار عمومی دنیا را دنبال می کنند و دیگر آنکه آنان می خواهند ما را به زانو در آورند و به پای میز تسلیم بکشاند که این آرزو را به گور خواهند برد.
نماینده مردم شهر بابک در پایان خاطر نشان کرد: کشور ما پر از جوانان فرهیخته و با ایمان است که در تمامی صحنه ها حضور دارند چنانچه در 8 سال دفاع مقدس همین جوانان از کشور دفاع کردند و اکنون هم دانشجویان و دانشمندان ما وارد عرصه شده‌اند و بنده یک توصیه می کنم به کسانی که این روزها به دنبال راه ارتباط با آمریکا هستند و اقدمات و تحرکاتی را انجام داده و در سطوح بالایی از نظام قرار دارند از این شهدا و خون پاکشان شرمنده باشید.

حمیدرضا فولادگر:
 با این اقدامات از راه خود دست نمی‌کشیم
حمیدرضا فولادگر عضو فراکسیون موتلفه اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدامات تروریستی گفت: این اقدامات اوج بی منطقی و استیصال دشمنان است چرا که اگر کسی حرف حقی داشته باشد در این دنیایی که همه دم از دسترسی به اطلاعات و دهکده جهانی و آزادی بیان می زنند این که در یک کشوری دانشمندان و محققین آن را فقط به جرم اینکه آمده اند وارد یک فناوری نوین شده اند و این عرصه، عرصه انحصاری دشمنان بوده است، را ترور بکنند این نشان دهنده اوج استیصال است و نشان دهنده بی منطقی و همه ادعاهایی که در مورد آزادی بیان و دسترسی به اطلاعات است، یک ادعای دروغین است. چون یک زمانی با یک روش علمی و منطقی و رقابت تکنولوژیکی و با بحثهای حقوقی مخالفت خود را اعلام می کردند اما وقتی دست به ترور می زنند نشان دهنده آن است که با هیچ یک از روش ها نتوانسته اند تئوری خود را به جلو ببرند.
فولادگر نماینده مردم اصفهان با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم ایران اظهار داشت: از طرفی اگر مردم ما با ترورها و دشمنی ها از مسیر اصلی خارج می شوند تا کنون این اتفاق افتاده بود در حالی از ابتدای انقلاب ما مرتباً مواجه با برخوردهای تروریستی مسئولین بوده ایم ولی هیچ وقت مردم دست از دیدگاه به حق خودشان برنداشته اند و این معلوم است که دشمنان هنوز مردم ما را نشناخته‌اند و اگر مردم ما با ترور از خواسته بر حق خود عقب می کشیدند که تا به حال باید می شد بر عکس تازه مردم رغبت پیدا می کنند که در زمینه های هسته ای دانشجویان وارد شوند و رشته های هسته ای باید در دانشگاهها زیاد شود و ظرفیت رشته های هسته ای را باید زیاد کرد در دوره های مختلف چه کاردانی و کارشناسی و چه دکتری. اتفاقاً با این تحرکات یک موج تازه ای به راه خواهد افتاد.

 

https://shoma-weekly.ir/RZi61d