مجلس

شلیک رسام توسط فائزه هاشمی

با توجه به حساسیت آمریکایی‌ها، به نظر می‌رسد این حرکت فائزه هاشمی خارج از این فرض نباشد. به گونه‌ای که در زمان جنگ نیز افراد نفوذی در درون جبهه خودی، برای اعلام حضور نیروها به دشمن در تاریکی، یک تیرهوایی رسام خالی می‌کرد. رسام تیری نورانی است. این به معنای گرادادن به دشمن بوده است که موقعیت رزمنده‌ها مشخص شود. به نظر من این اقدام خانم هاشمی هم دانسته یا نادانسته، به دشمن گرا داد که به اعتقاد من عذرخواهی در این رابطه هیچ چیزی را پاک نخواهد کرد.
عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور در رابطه با اقدام اخیر فائزه هاشمی در دیدار با محکوم بهائی و عدم ابراز پشیمانی، اذعان داشت: آمریکاییها در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ابایی ندارند و همواره با بهانهگیریهای گوناگون در طول عمر انقلاب اسلامی به دنبال مسائلی هستند تا با بهانهتراشی بخواهند مواردی را برای فشارهای تحریم دستاویز کنند. یکی از بهانه ­های آمریکا در قبال ایران، بهانههای حقوق بشری است. قبل از آن هم مسائل هستهای را دستاویز قرار دادند تا کلیه فعالیتهای هستهای ایران را متوقف کنند.

وی افزود: هنوز سند برجام خشک نشده بهدنبال حل مسائل موشکی و نظامی ما هستند. البته این روند قابل پیشبینی بود و مقام معظم رهبری این مطالب را گوشزد کرده بودند که آمریکاییها قابل اعتماد نیستند و بعد از هستهای مسائلی چون حقوق زنان، حقوق اقلیتها را بهعنوان نقض حقوق بشر دنبال خواهند کرد که این موارد بهعنوان نقض برجام تلقی شود و اعمال تحریمها شدیدتر شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که آمریکاییها و صهیونیستها در ایران میخواهند دنبال کنند، بحث اقلیتهای دینی است. اقلیتهایی که دارای شریعت هستند. ناگفته نماند که بهائیان یک فرقه و نحله انحرافی است که از سوی صهیونیستها تقویت میشوند و از سوی مراجع شیعه احکام خاصی را باید لحاظ کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت آمریکاییها، به نظر میرسد این حرکت فائزه هاشمی خارج از این فرض نباشد. به گونهای که در زمان جنگ نیز افراد نفوذی در درون جبهه خودی، برای اعلام حضور نیروها به دشمن در تاریکی، یک تیرهوایی رسام خالی میکرد. رسام تیری نورانی است. این به معنای گرادادن به دشمن بوده است که موقعیت رزمندهها مشخص شود. به نظر من این اقدام خانم هاشمی هم دانسته یا نادانسته، به دشمن گرا داد که به اعتقاد من عذرخواهی در این رابطه هیچ چیزی را پاک نخواهد کرد.

https://shoma-weekly.ir/9OaiMV