مجلس

شعار مرگ بر آمریکا شعار امت اسلامی است

ملت ایران روی اصولشان باقی مانده اند و تابع مصالح دیپلماتیک سیاسی نیستند و این چیزی نیست که عده ای بخواهند به ملت دیکته کنند، زیرا ملت ایران انقلاب را بر مبنای استکبار ستیزی شروع کرده اند و روند انقلاب هم ادامه دارد.

حجت الله خدایی سوری عضو فراکسیون موتلفه اسلامی در رابطه با حضور مردم در روز 13 آبان و اعلام انزجار خود از استکبار جهانی اظهار داشت: ملت ایران روی اصولشان باقی مانده اند و تابع مصالح دیپلماتیک سیاسی نیستند و این چیزی نیست که عده ای بخواهند به ملت دیکته کنند، زیرا ملت ایران انقلاب را بر مبنای استکبار ستیزی شروع کرده اند و  روند انقلاب هم ادامه دارد.

سوری تاکید کرد: ملت به زودی خاطرات تلخی را که از آمریکاییها دارند را فراموش نمی کنند، هنوز مرداد 1332 فراموش نشده است و خیلی ازخاطرات تلخ پس از پیروزی انقلاب ترورها، توطئه ها و جنگ را به یاد دارند، پس کسی نمی تواند دفعتا این نگرش را تغییر دهد.

وی افزود: تا زمانی که حسن اعتمادی برای ملت ایران بوجود نیاید و صداقت آمریکاییها برای ملت ایران مشخص نشود، اندیشه ملت ایران نسبت به آمریکاییها تغییر  نخواهدکرد.

عضو فراکسیون موتلفه اسلامی اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا تا زمانی که آمریکاییها به طور رسمی و قانونی از شیطنت گذشته خود عذر خواهی نکند، شعار مردم ایران است و امت اسلامی ایران پشت سر رهبری هستند و هرچه ایشان  دستور  بدهند، اطاعت می کنند.

https://shoma-weekly.ir/ST8XhS