مجلس

شعارهایی که فاصله زیادی با حقیقت فکری و منش اشخاص داشته باشد،تاثیر زیادی در جامعه نمی گذارد

محمدرضا امیری عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی ضمن اینکه شعارهای انتخاباتی برخی ازنامزدهای احتمالی ریاست جمهوری را زود هنگام دانست ؛ گفت : به نظر می رسد جامعه ما بعد از سی وسه سال به یک رشد رسیده است که شعارهایی را که محتوی نداشته باشد و متعارف با واقعیت و حقیقت اشخاص نباشد را تشخیص می دهند .
محمدرضا امیری عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی ضمن اینکه  شعارهای انتخاباتی برخی ازنامزدهای احتمالی ریاست جمهوری را زود هنگام دانست  ؛ گفت : به نظر می رسد جامعه ما بعد از سی وسه سال به یک رشد رسیده است که شعارهایی را که محتوی نداشته باشد و متعارف با واقعیت و حقیقت اشخاص نباشد را تشخیص می دهند .
نماینده مردم کهنوج در ادامه افزود : بنده به تمام کسانی که جزو کاندیدای احتمالی  ریاست جمهوری  و یا شهر و روستا هستند توصیه می کنم در شعارهای خود این دقت نظر را داشته باشند که واقعیتها و آنچه را میتوانند انجام دهند، اعلام کنند؛ حال این فرد فرقی ندارد، چه کسی است.
وی تصریح کرد : به اعتقاد بنده شعارها که فاصله زیادی با حقیقت فکری و منش اشخاص داشته باشد ،تاثیر زیادی در جامعه نمی گذارد . مردم درانتخاباتهایی که در طول این سی وسه سال برگزارکردند ؛ اثبات کردند بر اساس واقعیات و هدایتهایی که غالبا از سوی مقام معظم رهبری شکل گرفت، خوب تشخیص دادند . در برخی موارد مردم ما اشارات رهبری را حتی بهتر از برخی خواص که در جریان انقلاب بودند، متوجه می شوند و این مسئله موجب رشدو بالندگی است که الحمدالله در مسایل اجتماعی و سیاسی وتعیین سیاستهای کلان ما نمود پیدا کرده است .
ورود در عرصه انتخابات به این شکل که کسی بیاید خودش  را الان مطرح کند و شعارهای انتخاباتی خود مطرح کند  و جلسات انتخاباتی خود را که معمولا باید در یک ماه آخر در نزدیکی انتخابات برگزار بشود هم اکنون انجام دهد من این را خلاف نظر مقام معظم رهبری می دانم و با توجه به شرایط کشور که باید آرامش در کشور حاکم باشد ؛ ورود زود هنگام در این عرصه به صلاح نیست.

https://shoma-weekly.ir/AmM4kj