مجلس

شاهد بی تفاوتی دستگاه‌ها در اجرای قانون حجاب و عفاف هستیم

رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: امروزه متاسفانه شاهد بی تفاوتی برخی دستگاه‌ها در راستای گسترش حجاب و عفاف در کشور هستیم.
فاطمه رهبر رئیس فراکسیون زنان مجلس در گفتگو با آدینه تهران درباره بحث عفاف و حجاب گفت: امروزه در برخی از شهر‌ها به ویژه سواحل شمالی کشور و در برخی دیگر از کلان شهرها بد حجابی دیده می شود که این موضوع دور از شآن جمهوری اسلامی است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: البته موضوع بد حجابی تنها مربوط به خانم‌ها نمی شود بلکه آقایان هم در برخی موارد مشاهده شده که دارای حجاب اسلامی نبوده‌اند.

این مقام مسئول افزود: مردم کشورمان در حال گذراندن امورات روزانه خود هستند ولی رسانه‌های بیگانه و معاندان نظام با سیاسی کردن مسئله عفاف و حجاب و تیتر کردن بدحجابی در صفحات اجتماعی در ساعت و زمان مشخص قصد دارند لطمه به نظام وارد کنند.

رهبر در توضحیات بیشتر صحبت‌هایش اذعان داشت: مسئله عفاف اینقدر موضوع مهم و با ارزشی است که کشور‌های دیگر مثل ترکیه و فرانسه و . . . طبق قانون از ورود دختران با حجاب به مراکز آموزشی و ادارات جلوگیری می‌کنند و همین اقدام نشان از اهمیت حجاب و ترس آنان از عفاف بانوان است.

رئیس فراکسیون زنان مجلس به قانون و مقررات اسلامی اشاره کرد و گفت: در قانون حجاب یک نوع دیدگاه دینی تعریف شده است که اگر کسی در کشورمان از عمد با بد حجابی در منظر عموم ظاهر شود، طبق قانون با او برخورد می شود.

وی در پایان به مصوبه شورای انقلاب فرهنگی در سال 84 در مورد گسترش حجاب اشاره کرد و گفت: این مصوبه که متولی‌ آن وزارت کشور بود با همکاری 27 دستگاه از جمله نیروی انتظامی اجرایی شد، ولی امروزه متاسفانه شاهد بی تفاوتی برخی دستگاه‌ها در راستای گسترش حجاب و عفاف در کشور هستیم .

https://shoma-weekly.ir/GIMW9m