مجلس

سیاست زدگی مانع توجه به کارآمدی مدیران شده است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مجلس گفت: نظام مدیریتی ما به دلیل مسایل سیاسی فاقد برخی از اصول های مدیریتی است.
محمدرضا ملکشاهی راد در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در سالن شماره 2 فرمانداری خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: نمایندگان دوره کنونی لرستان در مجلس شورای اسلامی وحدت خوبی دارند و از تفرقه ها دور هستند.

وی وحدت را عاملی برای توسعه لرستان برشمرد و افزود: هر زمانی که بین نمایندگان تفرقه به وجود بیاید در انجا به منافع مردم لطمه سنگینی خواهد خورد.

ملکشاهی راد تصریح کرد: وجود نگاه‌های سیاسی در انتخاب مدیران باعث شده است که الان به کارآمدی مدیران زیاد توجه نکنیم و بیشتر به اصلاح طلب و اصول گرا بودن آن ها نمره دهیم و حتی مدیریت را نیز جزء سهام سیاسیون قلمداد کنیم.

وی گفت ظرف چند ماه آینده عملکرد مدیران استان را بررسی به صورت مستند به مردم ارائه خواهیم داد تا به این شکل بتوانیم بهتر روی نحوه مدیریت ان ها نظر بدهیم.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس بیان کرد: در دور کنونی قبل از این که مجلس به صورت قانونی تشکیل بگیرد ما در لرستان پیش تر مجمع نمایندگان را تشکیل دادیم تا بتوانیم به وحدت که موتور محرکه اعتلای نمایندگان است دست یایم و به صورت مطلوبی به مردم خدمت کنیم.

ملکشاهی راد اظهار کرد: هم اکنون در استان از عقب ماندگی هایی بهره مند هستیم که هیچ کس به تنهایی نمی تواند آن ها را برطرف کند مگر این که همه همدل و هم زبان، تلاش کنیم تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

وی خواستار جدیت و تلاش بیشتر مدیران استان شد و بیان کرد: باید زیر ساخت ها و هر چیزی که برای توسعه لرستان نیاز است خیلی زود ایجاد کنیم و فرصت ها را نیز از دست ندهیم تا بتوانیم با سرعت بیشتری مسیر توسعه لرستان را هموار کنیم.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: مراکز صنعتی ما الان در وضعیتی هساتند که بیشتر به قبرستان صنعتی شبیه هستند و محدود مراکز ما یا تعطیل هستند یا نیمه تعطیل...

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: پایه و اساس اقتصاد مقاومتی باید مردم باشند، اما در لرستان با توجه به تلاش‌هایی که صورت گرفته است این مهم نمایان نشده است و تا وقتی سر سفره مردم استان محصولات خود لرستان نباشد، نمی توانیم بگویم تحولی ایجاد کرده‌ایم.

وی هم چنین به ضعف قوانین کشور اشاره کرد و گفت: برای توسعه استان های کمتر توسعه یافته نظیر لرستان نیازمند قوانین محکمی هستیم تا مجلس بتواند دولت را وادار کند که به عنوان نمونه در لرستان درد بیکاری را تا حدودی مرتفع نماید.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس به عملکرد مدیریتی استاندار لرستان نیز گریزی زد و بیان داشت: آقای استاندار کارنامه خوبی دارد اما ممکن است که رضایت بخش نباشد، مردم انتظار دارند کارها تصریح شوند و نمود واقعی ان را زود تر ببینند.

محمدرضا ملکشاهی راد به عملکرد 4 ساله خود در دور هشتم نمایندگی مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: 4 خطه کردن تمام محور های منتهی به خرم آباد، تصویب راه اهن دورود به خرم آباد، ساخت زیر گذرها در خرم آباد، ایجاد 25 رشته در مقطع دکتری، افزایش اعتبارات 300 درصدی در حوزه عمران را تنها بخشی از عملکرد من بود که در سایت مجلس شورای اسلامی قابل مشاهده است.

وی همچنین خواستار دامن نزدن مردم به شایعات شد و تصریح کرد: همراهی دولت و مجلس برای پیشرفت، لازم و ملزوم هم هستند و اگر ما به عنوان اصولگرا و دولت اصلاح طلب یک بحث با هم مشکل داشته باشیم در 99 بحث دیگر با هم مشکل نداریم و این درست نیست که عده سعی در بالا بردن اختلافات بین نمایندگان اصولگرا با دولت باشند.

https://shoma-weekly.ir/2co4Ux