مجلس

سپاه مأمن همه مظلومان جهان است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه مقبول و محبوب ستمگران نبوده و نخواهد بود چرا که این سپاه مامن و سنگر همه مظلومان جهان است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه مقبول و محبوب ستمگران نبوده و نخواهد بود چرا که این سپاه مامن و سنگر همه مظلومان جهان است.

محمدرضا ملکشاهی راد در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اظهارات اخیر ترامپ در خصوص جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا امروز بر قله آزادی و آزادگی جهان خودنمایی میکند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این میان دور از انتظار نیست تا دیوصفتان جهانخوار از هر فرصتی برای ضربه زدن به اقتدار ایرانیان استفاده کنند.

وی افزود: اظهارات نابخردانه رئیس جمهور آمریکا هرچند برای ملت ایران تازگی ندارد اما این بار سپاهی مورد حمله قرار گرفته که مشروعیتش را به رنگ خون نوشته اند و سلاحش اشک چشمان همه مادران ایران زمین است.

ملکشاهی راد متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه مقبول و محبوب ستمگران نبوده و نخواهد بود چرا که این سپاه مامن و سنگر همه مظلومان جهان است. عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی گفت: در تایید اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همین بس که مردم ایران اسلامی همراه و همکلام با رهبر فرزانه خود یک صدا فریاد میزنند، هر ایرانی یک سپاهی است.

حجتالاسلام خرسند: آمریکا خواهان سلطه مجدد است

همچنین دیگر عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اسلامی گفت:روحیه استعمارگری در وجود مقامات آمریکایی از گذشته تا کنون وجود داشته و در گوشت و خون آنان عجین گشته است.

حجتالاسلام محمد خرسند تصریح کرد: مذاکره آمریکا فقط برای نابودی جمهوری اسلامی است. آمریکا رژیمی مثل رژیم گذشته ایران را میخواهد که بتواند قانونی مانند کاپیتولاسیون را به تصویب برساند و بر همین اساس مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا را بیفایده میدانند.

وی ادامه داد: به همت جوانان حزباللهی در مسائل دفاعی و نظامی قوی هستیم، اما در مسائل اقتصادی لنگ میزنیم که در این راستا تنها راهحل مشکلات اقتصادی فقط اقتصاد مقاومتی و تکیه بر داشتههای درون است.

خرسند خاطر نشان کرد: همواره مقامات آمریکایی به دنبال تغییر رژیم در ایران بودهاند از رؤسای پیشین تا به امروز همگی هدفشان سرنگونی و تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و رؤسای فعلی هم این آرزو را دیر یا زود به گور خواهند برد.

https://shoma-weekly.ir/CtrnHO