ویژه

سرنوشتی که دشمن دیکته میکند!!

آقای محسن میردامادی،از سران حزب مشارکت در روزنامه اعتماد گفته اند مردم مجموعه نظام و جریانهای موجود را قادر به تحقق خواسته های انباشته خود نمی بینند،لذا با سرنوشت مردم را بخودشان واگذاشت.!! درپاسخ به این تحلیل چند نکته قابل ذکر است

۱-آیابانیان وضع موجود اقتصادی و اجتماعی

کشور غیر ازامثال شما هستند؟

۲-شما سه دهه بنام آزادی و توسعه سیاسی وتسامح فرهنگی سرنوشت مردم و نسل امروز. را رقم زدید و اقتصاد و معیشت مردم را به برجام آمریکایی گره زدید وامروز بحران فاصله طبقاتی،کمبود و گرانی مسکن ،گرانی ناشی از استقراضهای مکرر دولت اعتدال تان از بانک مرکزی،رکود اقتصادی ناشی از ناتوانی در مقابله با کرونا در دولت اعتدال،چنین وضعی را برای مردم پدید آورده اید ، حالا می گویید سرنوشت مردم را بخودشان واگذارید ؟؟؟

۳-چرا وقتی زمام امور دولت و مجلس در دستتان بود،سرنوشت مردم را به فضای مجازی دشمن ، به سند۲۰۳۰دشمن وبرجام دیکته شده دشمن ،سپردید ؟آیا مردم حق نداشتند بدانند با سپردن فرزندانشان به فضای مجازی دشمن چه بلایی می خواهید بسر فرزندانشان بیاورید ؟

ایامردم حق نداشتند بدانند با پذیرش برجام ۲و۳چه توطئه ای علیه شان طراحی کرده بودید؟

آیا مردم حق نداشتند بدانند تقاضای تحریم ایران توسط سران اصلاحاتی شما از غرب برای کدام منافع مردم صورت گرفت ؟

ایا مردم حق نداشتند بدانند انحلال امور تربیتی در اموزش و پرورش در دولت اصلاحات شما با چه هدفی صورت گرفت که امروز نسل جوانشان را درمقابل خود ببینند؟

۴-اگر دشمن و پیروانش در داخل بگذارند مردم ایران اسلامی سرنوشت خودرا درکلان بدست خدا باوران ونایب امام عصرشان و در اجرا تلاش میکنند به افراد صالح وسالم بسپارند ،ولی فریبکاران سیاسی و نفوذی های غرب و مرعوبین دشمن ، وتجدید نظر طلبان ومرتجعین داخلی نمی گذارند ،استقلال و آزادی ملت از یوغ آمریکا در این کشور حفظ شود .

۵-ما اطمینان داریم که اگر تاکنون دولتهای گذشته به سیاستهای ابلاغی رهبری عمل میکردندو واداده غرب نمیشدند ،بسیاری از مشکلات انباشته مردم حل شده بود .

۶-یکبار به کارنامه پراز بحران سازی و حاشیه سازی ،و انحراف از برنامه ها و سیاستهای کلان و تبعیت متعدداز خواسته های دشمن خود و هم مسلکانتان را مرور کنید ،متوجه میشوید

که مردم از کدام جریان با ید عبور کنند ؟

کدام جریان با ترک‌فعل های بی شمار به اقتصاد و معیشت و رفاه و معنویت مردم آسیب زده است .

۷-دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه،توانسته

بخشی از مشکلات زیرساختی و همچنین مشکلات ناشی از ناکارآمدی هارا به برطرف کند

وکارنامه قابل قبولی در بعضی بخشها ارایه

دهد تا امید به آینده را در جامعه نهادینه کند

والسلام

https://shoma-weekly.ir/m8n5Pa