مجلس

سال ۹۴ سبک زندگی فاطمی را ترویج کنیم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: شهدا ولایت مداری را از حضرت زهرا (س) و پای منبر روحانیون و مداحان آموختند.
آخرین جلسه هیئت جامعه مداحان غرب تهران در سال 1393 دوشنبه با حضور جمع کثیری از مداحان و پیرغلامان اهل بیت علیهم السلام از جمله حاج اکبر بازوبند، حاج محسن طاهری، حاج مصطفی خرسندی و ....و همچنین حسن غفوری در قطعه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

در ابتدای این برنامه لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهدا ولایت مداری را از حضرت زهرا (س) آموختند، گفت: شهدا این درس را پای منبر روحانیون و شما مداحان بزرگوار آموختند.

وی ادامه داد: فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی اتفخار می کند که در خدمت جامعه مداحان باشد و البته شما مداحان بزرگوار، عضو این فراکسیون هستید.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید در ابتدای سال جدید سبک زندگی فاطمی را ترویج کنیم، اظهار داشت: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند: باید سبک زندگی اسلامی را تدوین و توسعه دهیم.

افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: افتخار می کنم که امروز در این جلسه که مزین به نام و یاد شهدا است حضور یافته ام و در خدمت مداحان هستم؛ مداحانی که ارزش های الهی و معارف اهل بیت را امثال بنده از آنان آموختم.

شایان ذکر است در این جلسه تعدادی از مداحان اهل بیت علیهم السلام به مدیحه سرایی در رثای شهادت حضرت زهرای بتول (س) و در پاسداشت یاد و خاطره شهدا پرداختند.

https://shoma-weekly.ir/oFryy8