مجلس

سابقه مثبت اجرایی و امانتداری در بیت المال؛ دو شاخص کاندیدای اصلح

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید در تبلیغات خود از بیت‌المال و منابع مالی شبهه دار استفاده کنند واین امر بدیهی و واضح است .
محسن علیمردانی نماینده مردم زنجان و طارم با تأکید بر اینکه کاندیداها  نباید از بیت المال و منابع مالی شبههدار استفاده کنند، گفت: چنانچه مقام معظم رهبری بر این اصل تأکید داشتند، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید در تبلیغات خود از بیتالمال و منابع مالی شبهه دار استفاده کنند واین امر بدیهی و واضح است .

وی افزود: مردم برای شناخت اصلح به این نکته توجه ویژه دارند و واضح است کسی که قرار است ریاست اجرایی کشور در دست بگیرد، نباید از بیتالمال برای امور شخصی خود استفاده نماید. علیمردانی تأکید کرد: همچنین رئیس جمهور باید با مردم با صداقت عمل کند و سوابق اجرایی مثبتی داشته باشد و امتحان خود را پس داده باشد یعنی طوری نباشد که مردم کسی را انتخاب کنند که کار اجرایی برجسته ای نکرده باشد و برای مردم هم مشخص نیست. عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: مسلماً کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود نباید با ارزشهای انقلاب زاویه داشته باشد، البته ان شاالله کسی را در این میان نداشته باشیم که با این اصول زاویه داشته باشند. همه افراد قابل احترام هستند ولی قطعاً فردی مورد انتخاب مردم واقع می شود که وعده های غیر عملی به آنها ندهد و عملگرا باشد و اهل شعار نباشد، اخلاق انتخاباتی را رعایت کند و پایبند به اخلاق اسلامی باشد .وی در ادامه تأکید کرد: به نظر می رسد کسی که در مقام اول اجرایی قرار می گیرد باید تابع قانون باشد و فردی مومن با تقوا و متعهد و همچنین متخصص باشد زیرا این جایگاه حساستر از جایگاههای دیگراست  و فردی که بر این مسند است باید یک مدیر توانمند باشد که بتواند از همه ظرفیتهای کشور به خوبی استفاده کند. به نظر من توانمند بدون افراد از مقوله های بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشت تا بتواند کشور را با تمام شرایط و ظرفیتها اداره نماید و گامهای مؤثری را برای مردم بردارد.

وی در پایان تصریح کرد: قطعاً نمایندگان می توانند با حضور در سخنرانیها و بیان ویژگی هایی یک انتخاب صحیح مردم را برای حضور در یک انتخابات پر شور دعوت کنند. البته ملت ایران بارها اثبات کرده است که همیشه با یک اشاره حضور پر شوری در صحنه انتخابات داشته اند زیرا مردم ما بابصیرت و فهیم هستند و یک گام جلوتر حرکت می کنند، این بار هم به فضل الهی ملت ایران حماسه دیگری را خلق خواهد کرد، اما آنچه حایز اهمیت است توجه منتخب مردم بعد از انتخابات به مشکلات اساسی و نیازهای مردم است که قطعاً قدردانی و تشکر از مردم بزرگوار ایران هموار کردن مشکلاتی است که در زندگی روزانه خود متحمل می شوند.

https://shoma-weekly.ir/WlB84j