مجلس

زیرپاگذاشتن ژست آزادی از سوی غرب نشان دهنده تاثیر پیام ما است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قطع برنامه‌های شبکه‌های ایرانی از شرکت ماهواره‌ای بین‌المللی نشانگر اهمیت و کارآمدی شبکه‌های تلویزیونی ما است و نشان می‌دهد که این شبکه‌ها یک خطر برای دشمنان محسوب می‌شود.
لاله افتخاری عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اقدام اخیر غربی‌ها در قطع برنامه‌های شبکه‌های ایرانی از شرکت ماهواره‌ای اروپایی آمریکایی اینتل‌ست اظهار داشت: قطع برنامه‌های شبکه‌های ایرانی نشانه این است که قول و فعل غربی‌ها با هم یکی نیست، یعنی آنها آنچه می‌گویند به آن عمل نمی‌کنند و در حقیقت شعاری می‌دهند که در عمل چیزی مشاهده نمی‌شود.

وی ادامه داد: غربی‌ها بار اول نیست که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند و به قول معروف تشت رسوایی آنها نیز در زمان انتخابات از بام افتاد، آنها در زمان انتخابات نیز شعارهایی از قبیل اینکه انتخابات آزاد و مردمی نیست و نتایج از قبل معلوم شده است را می‌دادند، ولی مشاهده شد که تمام مطالبی که غربی‌ها گفتند باطل بود و مردم ما نیز به دلیل اینکه خوب آنها را شناختند به تبلیغات و اظهارات آنها توجهی نکردند و کار خود را انجام دادند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: همچنین قطع برنامه‌های شبکه‌های ایرانی از ماهواره بین‌المللی نشانگر اهمیت و کارآمدی شبکه‌های تلویزیونی ماست و نشان می‌دهد که این شبکه‌ها یک خطر برای دشمنان محسوب می‌شود.

افتخاری تأکید کرد: با توجه به بایکوت خبری علیه کشور ما، جهان اسلام و مظلومان و از طرف دیگر با وجود سیاه نمایی‌هایی که در رسانه‌های تحت سلطه استکبار علیه ما، بیداری اسلامی و مسلمانان عالم صورت گرفته است، تأثیرگذاری این شبکه‌های تلویزیونی در فیلم‌ها و اخباری که پخش می‌کنند، مناسب بوده است و غربی‌ها از این موضوع ناخشنود هستند، به این خاطر حاضر هستند که شعارهای خود را زیرپا بگذارند تا مانع از رساندن صدای ما به گوش جهانیان شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر غربی‌ها از اقدام اخیر خود در قطع شبکه‌های ایرانی دست برندارند، ما باید در جهت احقاق حقوق خود اقدامات لازم را انجام دهیم. گاهی اوقات از طریق مقابله به مثل و گاهی اوقات از طریق سکوت یا بی‌توجهی به اقدام آنها این کار صورت می‌گیرد، ولی ما باید صدای خود را به گوش جهانیان برسانیم و آنهایی که مدعی دموکراسی و آزادی بیان هستند را به دنیا معرفی کنیم که چطور خودشان حاضر نیستند از کشور ما صدا به کشورهای دیگر برسد، چه برسد به کشورهای خودشان.

https://shoma-weekly.ir/A0IdRL