مجلس

زبان هنر بهترین اقدام برابر اسلام هراسی است

ساخت این فیلم می تواند الگویی برای سایر هنرمندان متعهد کشور باشد که با خلق آثار دینی و مذهبی پاسخی قاطع به تمام کسانی که در راستای اسلام هراسی و توهین به مقدسات اسلام قدم بر می دارند باشد
دکتر لاله افتخاری عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به این مطلب که فیلم "محمد(ص)” به کارگردانی مجید مجیدی بعد از فیلم "محمد رسول الله” به کارگردانی مصطفی عقاد، دومین اثر جهانی است که پیرامون پیامبر اسلام ساخته شده است، گفت: تا کنون فیلم های زیادی برای سایر پیامبران الهی ساخته شده اما فیلم مجیدی دومین اثر سینمایی است که برای پیامبر اسلام ساخته شده است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با بیان اینکه این فیلم تنها برای ایرانیان ساخته نشده است، عنوان کرد: مخاطبان این فیلم می توانند جمعیت ۸ میلیاردی کل دنیا باشند و قطعا تأثیرات این فیلم برای هر فردی از هر دین و مذهبی خواهدبود.

وی ادامه داد: آماده شدن پروژه فیلم محمد(ص) یکی از بهترین کارهایی بود که در سال اقتصاد و فرهنگ صورت گرفت و در جریان فیلم به خوبی دوره ای از کودکی و نوجوانی حضرت محمد(ص) به تصویر کشیده شده است.

افتخاری افزود: ساخت این فیلم می تواند الگویی برای سایر هنرمندان متعهد کشور باشد که با خلق آثار دینی و مذهبی پاسخی قاطع به تمام کسانی که در راستای اسلام هراسی و توهین به مقدسات اسلام قدم بر می دارند باشد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نقش هنرمندان و فیلمسازان در دنیای امروز تأثیرگذاری زیادی دارد لذا هنرمندان کشور ما باید از ظرفیت های موجود جهت تأثیرگذاری بر صحنه جهانی استفاده کرده و با تولید آثار دینی و مذهبی قدمی در زمینه مبارزه با اسلام هراسی بردارند.

https://shoma-weekly.ir/YwMVJT