جامعه

روشن موضع‌گیری کنید

وزیر کشور، از احزاب، جریانات سیاسی و شخصیت‌ها خواست در برابر اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت کشور، موضع‌گیری روشن داشته باشند.

احمد وحیدی گفت: دشمن با اتخاذ جنگ ترکیبی به دنبال بی ثباتی و ناامنی در کشور است؛ استقلال، امنیت، منافع و ثبات ملی کشور و انقلاب موضع‌گیری شفاف گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی را در برابر توطئه آشکار دشمن ایجاب می‌کند.

او ادامه داد: جریان دشمن امروز با در پیش گرفتن جنگ ترکیبی و به میدان آوردن همه ظرفیت‌های رسانه‌ای به دنبال تضعیف پایه‌های ثبات و امنیت کشور است و در این شرایط حساس باید همگان با هوشیاری و آگاهی کامل در برابر دسیسه‌های معاندان عمل کنند. دشمن بعد از ناامیدی از فشار اقتصادی به سمت جنگ ترکیبی روی آورد و در این جنگ همه ظرفیت‌ها را به میدان آورده است.

وزیر کشور با بیان اینکه گفت: دشمن با جریانات برانداز و تجزیه طلب رسما و علنا نشست برگزار می‌کند و این امر نه نشانه قدرت، بلکه استیصال آن‌ها از پیشرفت کشور است. جریان خشن و تندی که امنیت مردم را نشانه گرفتند، به عنوان اعتراضات مسالمت آمیز جلوه می‌دهند و در مقابل، علیه بسیجیان و مدافعان امنیت که از حریم کشور پاسداری می‌کنند؛ شبهه‌افکنی می‌کنند. نباید اجازه دهیم دشمن روایت سازی دروغین داشته باشد.

وحیدی گفت: هیچ ایرانیِ ایران دوست نمی‌پذیرد که کشور با توطئه دشمن، ناامن شود و از این رو شخصیت‌ها و چهره‌ها باید موضع مشخص و آشکاری نسبت به ناامنی و بی ثبات سازی جریان معاند داشته باشند.

وی با بیان اینکه نباید مقهور جنگ نرم دشمن شد، توضیح داد: اینترنشنال با پول عربستان سعودی و شبکه بی بی سی با حمایت و بودجه دولت انگلیس اداره می‌شود و بر همگان حقد و کینه سعودی‌ها و انگلیسی‌ها نسبت به ایران عزیز مشخص است. برای همین ،روایت این رسانه‌ها همواره از سر دشمنی و تلاش برای تضعیف ایران بوده است.

او تأکید کرد: نباید اجازه دهیم جوانان عزیز کشور که سرمایه‌های اصلی کشور هستند، در تله دشمن قرار گیرند و روشنگری حقایق و اهداف پلید دشمن از ضروریات است.

وزیر کشور گفت: دشمن با تمام ظرفیت و با انتشار اخبار دروغین، سعی در القای فضای بی ثباتی در کشور دارد که باید با این احساس ناامنی مقابله کنیم.

وحیدی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: در اتفاقات اخیر، نیرو‌های خدوم بسیجی سربلند و پر افتخار عمل کردند و آنچه دشمن برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در کشور طراحی کرده بود را خنثی ساختند. دشمن برای تضعیف اقتدار و توان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به انواع توطئه‌های ترکیبی و پیچیده می‌زند؛ امروز بسیجیان در مقابله با توطئه جدید دشمن در میدان مخلصانه و قهرمانانه حضور دارند و در این مسیر جان نثاری می‌کنند.

او افزود: بسیجیان در همه نقاط کشور در حال دفاع از امنیت و آرامش مردم هستند. بسیجیان امروز دهه هشتادی‌هایی هستند که با عشق به مکتب امام خمینی (ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی به مقابله با اغتشاشگران می‌پردازند. نسل امروز بسیجیان از نسل اول انقلاب هم پرشورتر و انقلابی‌تر هستند و این همان نشانه زنده و پویا بودن این انقلاب بزرگ دینی است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ترس اصلی دشمن در پویایی و زنده بودن انقلاب اسلامی است؛ گفت: دشمن تصور داشت با ابزار تحریم اقتصادی می‌تواند اهدافش را پیش ببرد، اما در عمل دید که انقلاب به مسیر پیشرفت خود ادامه می‌دهد و مشکلات کشور در حال برطرف شدن و مدیریت است.

https://shoma-weekly.ir/tyLMVv