مجلس

رهبر: مردم وعده های نامزدها را دنبال می‌کنند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که کاندیداها به سیاه‌نمایی بپردازند مردم آگاهانه با آن برخورد کرده و به حرف‌های آنها توجه نخواهند کرد.
فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: حضرت آقا در رابطه با بحث اینکه کاندیداها باید نکات مثبت و ضعف را با هم ببینند، تأکید کردند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: نباید اینگونه باشد که کاندیداها همه اقدامات دولت‌های قبلی را ندیده بگیرند. این به هیچ وجه برای هیچکدام از کاندیداهای اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل پسندیده نیست.
رهبر ادامه داد: در جمهوری اسلامی باید حق و حقیقت را بگوییم و در کنار طرح اقدامات صورت گرفته گذشته اقداماتی که انجام نشده و یا نادرست بوده نیز گفته شود.
این نماینده مجلس تأکید کرد: مردم باید بدانند کاندیدایشان منصفانه نگاه، قضاوت و اظهارنظر می‌کند نه اینکه فکر کنند هیچ کاری صورت نگرفته و او منجی خواهد بود. مردم حتماً در این رابطه عکس‌العمل منفی نشان خواهند داد.

 

رهبر با بیان اینکه کاندیداها نیازی به سیاه‌نمایی ندارند، اظهار داشت: در صورت سیاه‌نمایی، مردم آگاهانه با آن برخورد می‌کنند و به این حرف‌ها توجه نخواهند کرد.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ بهتر است حقانیت مطلب ادا شود نه اینکه نکات منفی را به منزله سیاه‌نمایی ارائه کنیم. افراط و تفریط قابل قبول نیست.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص وعده و وعیدهای کاندیداها در زمان انتخابات گفت: کاندیدها فکر نکنند که الآن حرفی می‌زنند و مردم یادشان می‌رود. مردم سال به سال مطالبات را دنبال می‌کنند همانطور که پیگیر قول‌های سفرهای استانی دولت نهم و دهم که فی‌نفسه کار خوبی بود، هستند.

 

رهبر همچنین در خصوص اینکه برخی، کاندیدای خود را به رهبری منتسب می‌کنند، گفت: این موضوع را هم بیگانگان و هم برخی از ناآگاهان داخلی که اصلاً در این مسائل مسلط نیستند، مطرح کردند.

 

وی در پایان تأکید کرد:‌ این اظهارنظرها غلط است. هیچکس از نظر مقام معظم رهبری تا بعد از انتخابات اطلاع نداشته و ندارد. لذا هیچ‌یک از کاندیداها وابسته به رهبری نیستند.

https://shoma-weekly.ir/ASfz36