مجلس

رهبر :جهان در آینده نزدیک شاهد حماسه عظیم و تاریخ ساز خواهد بود

جهان در آینده نزدیک شاهد حماسه عظیم و تاریخ ساز خواهد بود . اول در بعد پیروزی کشورهای منطقه . دوم در جهت نابودی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی خواهد بود .
فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براضمحلال ایدئولوژی غرب اظهار داشت: ما در شرایطی به سر می بریم منطقه خاورمیانه در آستانه حوادث بزرگ و تاریخی قرار دارد و این در حالی است که خواسته  دشمنان آن است که  آتش  فتنه را در منطقه بیش از بیش شدت دهند. اکنون ما شاهد شرایط سوریه هستیم که اختلافات و درگیری ها شدت گرفته است و هر لحظه احتمال اتفاقات و تحولات بزرگی ایجاد بشود.
وی خاطر نشان کرد: اخیرا مقام معظم رهبری در فرمایشاتی اضمحلال غرب را قطعی دانستند . مسلما این نکته ی ارزنده ای که ایشان فرمودند؛  یک باب و دریچه دیگر را باز می کنند به طوری که  شکل دیگری از تحولات منطقه به ما نشان می دهند.چرا که ایشان در طی مراحل مختلفی اشاره داشته اند وفرمودند:"گمان نمی کنم که اضمحلال تمدن غرب از چشم این نسل یا نسل قبلی دور بماند." تحققی که ایشان در این رابطه دادند برمبنای یک وعده بزرگ الهی در جهت نابودی مستکبران و حاکمیت مستضعفان مطرح کردند.
 نماینده مردم تهران در ادامه تصریح کرد : اگر مروری بر فرمایشات معظم له داشته باشیم؛ ایشان طی چند سخنرانی در سال های اخیر، چندین بار به این وعده بزرگ الهی اشاره کرده اند. در پیامی که ایشان برای حج سال گذشته داشتند، به علما و روشنفکران دنیای اسلام یادآوری کردند که درس وحدت و یکپارچگی برای ملت های خودشان را تکرار کنند . همچنین در خصوص وظیفه جوانان در این سالها فرمودند ؛ جوانان بالنده این نسل را برای رویارویی با حوادث بزرگی که در آینده پیش خواهد آمد ، آماده کنند تا این بار امانت سنگین را که در جهت اتحاد امت و یکپارچگی اسلام است را به دوش بکشند.
رهبر تاکید کرد :  همه این امور نشان دهنده این است که نگاه مقام معظم رهبری ، نگاهی عمیق وژرفی است . ایشان در رابطه با تحولات بسیار بزرگ منطقه خاورمیانه به خصوص در بین کشورهای اسلامی افق روشنی را ترسیم کرده اند . همچنین ایشان  در دیداری که در اجتماع مردم گیلان غرب داشتند مطرح فرمودند که اتحاد مقتدرانه ی ملت های منطقه را زیر پرچم اسلام خواهید دید و بنده تردید ندارم که آینده در قلمرو اسلام خواهد بود. در واقع این بشارتی بود که ایشان بیان کردند .نکته ای  را هم به جوانان فرمودند که شما جوانان انشااله آن روزی را که پرچم اسلام در تمام مناطق به اهتزاز در می آید و یک مجموعه متحد الاسلامی مقتدر و با عزت را که با توفیق خداوند شکل می گیرد؛ را  شاهد خواهید بود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این مسئله نشأت گرفته از نگاه عمیق و وعده های الهی است وهنگامی که به آیات و روایات و دستورات دین مراجعه می کنیم شاهد این وعده های الهی در تحقق پیروزی حق برباطل هستیم. به طوری که در سوره مبارکه قصص خداوند متعال می فرمایند« ما بر مستضعفین زمین منت نهادیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دادیم.» این  وعده الهی است که حتماً محقق خواهد شود و این آیه بشارتی است برای همه انسان های آزاده و آزادیخواهان که به دنبال از بین بردن بساط ظلم و تشکیل حکومت عدل و داد هستند است و برای آنها یک نیروی محرکه ای در این راه تلقی می شود که درمسیر خود محکم تر گام بردارند. البته در سوره های دیگر قرآن هم ازاین نوع آیات که تحقق وعدهای الهی را در بردارند وجود دارد. در تفسیر سوره نور می خوانیم که «خداوند به گروهی از مسلمانان که دارای دو صفت ایمان و عمل صالح هستند سه نوید داده است اول استخلاف یا خلافت و حکومت بر روی زمین دوم نشر آیین حق به طوری که به صورت اساسی وعده داده شده  در همه جا حاکم می شود وسوم اینکه از میان زمین تمام اسباب خوف ، ترس، وحشت و ناامنی های موجود از بین می رود و وعده الهی برای همه صالحان روی زمین به وجود می آید.» با بررسی این سه موضوع می یابیم که این مطالب در تفکر شیعه و تفکر مهدویت نهفته است  و آن وعده الهی  در زمان ظهورمحقق خواهد شد.
فاطمه رهبر عضو کمسیون فرهنگی مجلس هشتم افزود: با توجه به بیداری اسلامی که در منطقه شاهد آن هستیم و شرایطی که رخ داده است؛ حرکتهای آزادیخواهانه و اسلام گرایانه مردم در برخی از کشورها به سوی پیروزی و در حال غلبه شدن آنان است. در برخی از کشورهای اسلامی کارشان به پایان رسیده و مردم برفرعونیان منطقه غلبه کردند، امیدوارم که برای مابقی کشورهاهم پایان خوبی رقم بخورد. به طور کلی تحقق وعده الهی، دور از ذهن نیست، زیرا وقتی به رهنمودهای حضرت امام (ره) در پیام تاریخی  خود به گورباچف که گوشزدهایی را در امر تحقق وعده های الهی و فروپاشی شوروی سابق مراجعه می کنیم ، می بینیم  حضرت امام در این پیام مهم تاریخی و عبرت آمیز از صدای شکسته شدن استخوانهای مارکسیسم سخن می گویند و مشکل اصلی شوروی را عدم اعتقاد واقعی به خداوند نام بردند و فرمودند که مشکل اصلی غرب نیز همین است که به بن بست کشیده خواهد شد. درست است که گورباچف به پیام امام (ره) پاسخ دادند اما به عمق مطالب نامه پی نبردند .نگاه وی یک نگاه اقتصادی و سیاسی  به موضوع بود و اوج معنوی و عمق  پیام حضرت امام را درک نکرد .
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد : نگاه مقام معظم رهبری نشأت گرفته از همین آموزه های دینی و الهی است و یک نگاه عمیق است که بیانگر اهدافی است که وعده الهی را محقق می کند . قطعا شرایط  منطقه و دنیا هم به گونه ای است که تحقق این امر را مهیا میکند . شکستهای پی درپی اسرائیل چون جنگ 33روزه و یا 11روزه نشانگر نابودی نهایی این رژیم است . فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای امسال مبنی برفروپاشی اسرائیل وبیان آنکه قدرت جهان اسلام در منطقه آنقدر زیاد است که اگر اسرائیل جنایتکار و صهیونیزم جهانی خطایی کند به راحتی تل آویو با خاک یکسان می شود و هماهنگی و وحدتی که بین همه مسلمانان جهان با ابتکار حضرت امام راحل در خصوص وحدت شیعه و سنی وجود دارد و ایجاد روحیه همدلی در شرایط فعلی که بین موحدان و آزادیخواهان جهان به وجود آمده است که در برابر زورگویی های سردمداران کاخ سفید از خود نشان داده اند ، انشاا... ما را به وعده الهی نزدیک می کند. با سیری در فرمایشات مقام معظم رهبری و نگرشی که ایشان به بیداری اسلامی داشته اند و عظمتی که در تحولات جاری خاورمیانه وانقلابهایی رخ داد و امید است پیروزی نزدیک باشد . جهان در آینده نزدیک شاهد حماسه عظیم و تاریخ ساز خواهد بود . اول در بعد پیروزی کشورهای منطقه . دوم  در جهت نابودی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی خواهد بود .        

https://shoma-weekly.ir/6iufp8