مجلس

رهبر: انتخابات 92 ادعای دروغ فتنه گران را عیان کرد

فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در رابطه با حضور مردم پر شکوه در این انتخابات اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که هر رأی در انتخابات که داده شود رأی به نظام جمهوری اسلامی است؛ حتی کسانی هستند که به جمهوری اسلامی رأی نمی‌دهند ولی به ملیت و هویت خود رأی می دهند و با حضور خود مهر تأییدی به نظام خواهند زد.
فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در رابطه با حضور مردم پر شکوه در این انتخابات اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که هر رأی در انتخابات که داده شود رأی به نظام جمهوری اسلامی است؛ حتی کسانی هستند که به جمهوری اسلامی رأی نمیدهند ولی به ملیت و هویت خود رأی می دهند  و  با حضور خود مهر تأییدی به نظام خواهند زد.

وی افزود : این خواسته مقام معظم رهبری الحمدلله محقق شد و ما شاهد حضور حداکثری  ملت شهید پرور و مردم عزیزمان در انتخابات بودیم که  بار دیگر لبیک به رهبر انقلاب گفتند و تجدید بیعتی با حضرت امام (ره) کردند و همچنین تجدید پیمانی با آرمانهای امام (ره) و شهدا و اصول انقلاب داشتند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درادامه خاطرنشان کرد: بالاخره ما انتخابات زیادی را  تاکنون داشتهایم  ولی به نظرم این انتخابات مانند یک ستاره درخشان در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران ماند، زیرا با تمام مشکلاتی که مردم داشتند با توجه به شدت تحریم ها که خساراتی به مردم وارد شد و مسائل اقتصادی که نارضایتی هایی را به وجود آورد باز مردم به رهبرشان لبیک گفتند و حضور در انتخابات را یک تکلیف دانستند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام به موقع مردم استقلال کشور ما را مستحکم تر کرد و نشان داد خبر پراکنی ها و ناامید کردن مردم  ایران توسط  رسانه های غربی هیچگاه نتیجه ای برای آنها نداشته است، از این رو خدا را شکر می کنیم و این حماسه ملت را به رهبرمان تبریک می گوییم.

رهبر با بیان آنکه انتخابات 92 نشان داد که فتنه 88 یک ادعای پوچ بود اظهار داشت:  در انتخابات 88 نادان هایی بودند که مدعی تقلب در انتخابات بودند ولی این انتخابات نشان داد که آن ادعا یک حرف پوچ بود زیرا دیده شد  8 نفر از نامزدها حضور داشتند که به  بیان دیدگاههای خود به صورت کاملاً آزادانه پرداختند.

وی در پایان گفت: جا دارد از سازمان صدا و سیما تقدیر کنیم که این فضا را ایجاد کرد تا نقطه نظراتشان بیان شود. نهایتاً نتیجه ای هم که به دست آمد، گواه این مطلب است که نظام ما مبتنی بر مردم سالاری دینی است و آن چیزی را که مردم خودشان مصلحت بدانند رقم  می زنند و آینده کشور بر اساس آن ، حرکت خودش را به سوی جلو ادامه خواهد داد.

https://shoma-weekly.ir/RzXWSK