ویژه

رسانه‌ها نمایندگان خود را جهت حضور در شعب اخذ رای معرفی کنند

فارس: ستاد انتخابات شهرستان تهران طی اطلاعیه‌ای از رسانه‌ها خواست که نمایندگان خود را جهت حضور در شعب اخذ رای معرفی کنند.
ستاد انتخابات شهرستان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در نظر دارد به منظور ساماندهی و هماهنگی خبرنگاران ،تصویربرداران و عکاسان رسانه‌های خبری جهت تردد(به منظور پوشش خبری) در محل شعب اخذ رای در روز 15 اردیبهشت(مرحله دوم انتخابات) اقدام به صدور کارت های مخصوص خبرنگاری کند.
در این اطلاعیه، از رسانه‌هایی که تمایل به پوشش خبری و تصویری این رویداد مهم را دارند، دعوت به عمل آمده است، نمایندگان خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روزدوشنبه، مورخ 11/2/91 به کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان تهران( مستقر در روابط عمومی فرمانداری تهران) معرفی کنند.

ابطال آرای نفر دوم حوزه "طوالش‌"
 راهیابی نفر اول و سوم به مرحله دوم

شورای نگهبان آرای نفر دوم حوزه انتخابیه طوالش‌، رضوان‌شهر و ماسال را باطل اعلام کرد.
شورای نگهبان اعلام کرد که با توجه به فقدان مدرک تحصیلی نفر دوم حوزه انتخابیه طوالش، رضوان‌شهر و ماسال، انتخابات در خصوص وی ابطال شد و نفرات اول و سوم به مرحله دوم انتخابات مجلس نهم راه یافتند.

اشتراک 23 نفری لیست ائتلاف آبادگران
 با جبهه متحد اصولگرایان

ایسنا: ائتلاف آبادگران جهادی لیست انتخاباتی خود را در حوزه انتخابیه تهران برای دور دوم انتخابات مجلس نهم اعلام کرد.
دورانی دبیرکل ائتلاف آباداگران جهادی با اشاره به احترام این ائتلاف به جامعه روحانیت و جامعه مدرسین و تاثیر این دو تشکل روحانی بر جریان اصولگرا گفت: ما تلاش کردیم که فهرست انتخاباتی‌مان در دور دوم انتخابات با فهرست جامعتین هم‌پوشانی حداکثری داشته باشد. وی گفت: فهرست این ائتلاف در 23 نامزد با لیست جبهه متحد اصولگرایان که مورد حمایت جامعتین است، اشتراک دارد و در نام دو نفر یعنی آقایان علی مطهری و حسن غفوری‌فرد متفاوت است.

لیست انتخاباتی حاج منصور ارضی برای تهران
صبح انتخاب: قرار است هیئت رزمندگان مسجد ارک با نام (جبهه نوسازی معنوی) در دور دوم انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه تهران فهرست انتخاباتی ارائه دهد. این فهرست انتخاباتی که از سوی حاج حسین الله کرم و حاج منصور ارضی و تعدادی از مداحان مشهور تهیه شده، در برگیرنده ۲۵ کاندیدا از دو جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب اسلامی است.

متولدین15/2/73 می توانند
 در انتخابات دور دوم مجلس شرکت کنند

باشگاه خبرنگاران: جانشین ستاد انتخابات کشور اعلام کرد:قوانین انتخابات نسبت به دور اول هیچ گونه تغییری نکرده است اما براساس قوانین موجود در انتخابات کسانی که در تاریخ15/2/73متولد شده اند همانند متولدین قبل از این تاریخ می توانند درانتخابات مجلس نهم که در تاریخ 15/2/91 برگزار می شود شرکت نمایند.
نوری خاطر نشان کرد: تعداد شعب اخذ رای به مانند دوره های قبلی است و مکان آنها نیز تغییری نخواهد کرد مگراینکه هیئت اجرایی به دلیل وجود پاره ای از دلایل خاص برخی ازشعب اخذ رای را تغییردهد.
جانشین ستاد انتخابات کشور اذعان داشت: مدت زمان تبلیغات از سوی نامزدهای انتخاباتی راه یافته به دوردوم مجلس نهم هفت روزه است و از روز 7 اردیبهشت آغاز می شود.


https://shoma-weekly.ir/XUn1lC