جامعه

رسانه های اصلاح طلب، مسوول تهیه خوراک برای معاندان نظام

روزنامه ی اعتماد در جدید ترین مطلب خود به گفتگو با فاطمه صادقی پژوهشگر سیاسی و فعال حقوق زنان درباره اعتراضات اخیر پرداخته است، در بخشی از این مطلب آمده است: "مساله زنان در جامعه ایرانی، تحقیری است که به شکل سیستماتیک از سوی حکومت بر آنان وارد می‌شود. هدف حکومت هم از اجباری کردن حجاب و نادیده گرفتن حقوق انسانی زنان، به فعل رساندن همین تحقیر است... زن، زندگی، آزادی" بر خلاف برخی از شعارهای انقلاب بهمن ۵۷ بسیار مترقی است و آدم‌های متفاوتی در سراسر جهان با آن ارتباط برقرار می‌کنند... در حقیقت زنان در ایران دارند چیزی را فریاد می‌زنند که در بسیاری از نقاط دنیا زنان و مردان با آن احساس همدلی می‌کنند و آن گستردگی تبعیض‌های جنسیتی است."

این سخنان با استقبال گسترده ی رسانه های معاند از جمله بی بی سی فارسی همراه شد، متاسفانه افراطیون اصلاح طلب در رسانه‌های خود، مهمات عملیات روانی رسانه‌های معاند را تهیه‌ می‌کنند، این نشریات، روزانه مطالب متعددی شامل وارونه‌نمایی واقعیات، تبرئه و توجیه سیاست‌های ضدایرانی آمریکا و اروپا، تشکیک در مبانی اسلام و انقلاب، و... منتشر می‌کنند، به نحوی که اغلب سوژه‌های مورد پردازش، با رسانه‌های ضد انقلاب، هم‌پوشانی دارد.

بیانیه‌ها، تحلیل‌ها و گزارش‌های متعدد احزاب، فعالان و رسانه‌های مدعی اصلاحات درباره اغتشاشات اخیر و شباهت این بیانیه‌ها و تحلیل‌ها و گزارش‌ها با رسانه های ضد انقلاب نشان می‌دهد که متاسفانه بخشی از جریان مدعی اصلاحات همراستا با دشمنان ملت ایران عمل می‌کنند.

عملکرد این رسانه ها و هم پوشانی مواضع آنها با ضد انقلاب در فتنه های گذشته و در فتنه ی اخیر ، اصلاح طلبان را در مظان اتهام همکاری با رسانه های معاند قرار داده است، همچنین استقبال رسانه‌های بیگانه از گزارش‌ها و یادداشت‌های منتشر شده در رسانه‌های اصلاح طلب و نگرانی شدید آنها برای دستگیری خبرنگاران اصلاح طلب این شائبه ها و ذهنیت های فراوانی را ایجاد می کند که میان رسانه های اصلاح طلب و رسانه های معاند چه ارتباطاتی وجود دارد؟

به راستی که اگر مطلب فوق را در روزنامه ی اعتماد نمی خواندیم و بدون لوگوی روزنامه ی اعتماد منتشر می شد، بسیاری از خوانندگان گمان می کردند که این مطلب محصول رسانه های ضد انقلاب است. پر بیراه نبود که صهیونیستها با صراحت اعلام کرده بودند که "اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند!"

https://shoma-weekly.ir/yb3r1a