جامعه

رحم کنید

وزیرتقریبا سابق ورزش و جوانان قبل از اعلام اسامی کابینه جدید و در حالیکه بعضی در تلاش بودند ایشان را هم کاندید همین وزارتخانه کنند: اگر احیای سازمان ملی جوانان مانند ادغام آن ناپخته باشد، قطعاً مناسب نیست. پس از ادغام سازمان‌های تربیت‌بدنی و ملی جوانان و تشکیل وزارتخانه، به دلیل ضعف قانون مربوطه، نسبت به حوزه جوانان در برابر ورزش بسیار کم‌توجهی شد.
امیر زینلی
میگن : وزیرتقریبا سابق ورزش و جوانان قبل از اعلام اسامی کابینه جدید و در حالیکه بعضی در تلاش بودند ایشان را هم کاندید همین وزارتخانه کنند: اگر احیای سازمان ملی جوانان مانند ادغام آن ناپخته باشد، قطعاً مناسب نیست. پس از ادغام سازمان‌های تربیت‌بدنی و ملی جوانان و تشکیل وزارتخانه، به دلیل ضعف قانون مربوطه، نسبت به حوزه جوانان در برابر ورزش بسیار کم‌توجهی شد.
میگم : ریس! گذشته که تموم شد. حداقل به آینده فکر کن!  

***

میگن : مبتکر طرح افزایش ایمنی سرنشینان خودرو در گفتگو با «نسیم»: حمایت لازم برای صنعتی شدن طرح 'افزایش ایمنی سرنشینان خودرو' از سوی سازمان‌های مربوط صورت نگرفته است.

میگم : آقایان محترم! این قدر هزینه خوروسازها رو بالا نبرید. ورشکست میشن ها!

***
میگن : معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: اگر چه نمی توان ادعا کرد که امروز تمامی مشکلات حوزه مد و لباس کشور رفع شده ولی فعالیتهای این سه سال موجب شد تا مطالبه جدی در این عرصه در کشور ایجاد کنیم و نام مد و لباس در کشور ماندگار شود.

میگم : این که می فرمایید فقط مطالبه است یا به پوشیدن آن مدها هم منجر شده؟ پس چرا...؟


https://shoma-weekly.ir/Kwjw53