ویژه

رای به فهرست جبهه متحد در شکل گیری مجلسی وفادار به آرمانهای انقلاب موثر است



حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی فرد معاون قوانین و نظارت مجلس شورای اسلامی در گردهمایی بزرگ روحانیون جبهه متحد اصولگرایان که در مسجد امام صادق برگزار شد گفت: امید است که مجلس نهم نماد ارزشهای متعالی انقلاب و بازوی توانمندی برای رهبر معظم انقلاب باشد.
وی با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی با بیش از نیم قرن تجربه موفق سیاسی به عنوان بازوی قدرتمند بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب نقش محوری را در جبهه متحد اصولگرایان برعهده گرفتند گفت: ملت ایران در آستانه خلق برگ زرین دیگری از تاریخ افتخار آفرین انقلاب اسلامی است. برگ زرینی که ترجمه روشنی از راهپیمایی عزت بخش 22 بهمن سال جاری است.
ابوترابی فرد با تاکید بر اینکه آیت الله مهدوی کنی به عنوان دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با احساس مسئولیت در قبال نظام اسلامی و ملت به منظور زمینه انسجام و پیوند نیروهای وفادار به اسلام و انقلاب فعالیت خود را آغاز کرده، گفت: ایشان بیش از یک سال و نیم گذشته دغدغه‌های خود را برای انسجام میان دوستداران انقلاب اسلامی تبیین کردند که مورد استقبال آیت‌الله یزدی و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قرار گرفت و در نتیجه کمیته‌ای برگرفته از دو نهاد علمی و روحانی تشکیل شد.
وی ادامه داد: همانطور که در بیانیه مشترک آیت الله مهدوی کنی و یزدی در حمایت از جبهه متحد اصولگرایان مشهود بود، آنها معتقدند رای به تمامی افراد حاضر در فهرست جبهه متحد می‌تواند نقش مهمی در شکل گیری مجلسی وفادار به آرمانهای انقلاب ایفا نماید.
سرلیست جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ایران از یک اقتدار سیاسی ویژه برخوردار است و به قدرت سیاسی در منطقه و دنیای اسلام تبدیل شده است وامروز در سایه مدیریت صالح رهبری است که نظام اسلامی ایران به یک قدرت دفاعی بزرگ تبدیل شده است و قدرت‌های شیطانی به سرکردگی آمریکا جسارت به آب و خاک آن را ندارند.

https://shoma-weekly.ir/nz0zRE