مجلس

رای بالا پشتوانه روحی رییس جمهور خواهد بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاندیداها می‌توانند از نظر جامعتین برای رسیدن به وحدت استفاده کنند، گفت: نظر روحانیت در این زمینه همیشه راهگشا بوده است.
لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، گفت: اگر اصولگرایان خودشان فقط رقیب خودشان باشند و رقیب قابل توجهی چه به عنوان مستقل و چه به عنوان کاندیدای جریان اصلاح طلب نداشته باشند، این رقابت باعث شور و نشاط می‌شود، ولی اگر قرار باشد که رقبای دیگری از جناح مقابل در انتخابات حضور داشته باشند، قطعا این مساله به پیکره اصولگرایی آسیب واردمی کند.

وی با بیان اینکه کاندیداهای اصولگرا باید بر اساس مصالح نظام عمل کنند،‌ اظهار داشت: کاندیداهای اصولگرایی که در میدان انتخابات هستند، خود از افراد صاحبنظر و قدر هستند که می توانند در زمینه اتحاد و انسجام بیشتر مذاکره و تبادل نظر کنند و اگر در این زمینه نتیجه ای حاصل نشد، با استفاده از کسانی که دیدگاه هایشان در این زمینه تاثیرگذار است و محوریت در زمینه وحدت دارند، اقدام کنند.

نماینده مردم تهران افزود: کاندیداها باید توجه داشته باشند که در راه وحدت فقط صرف این نباشد که فردی بخواهد تنها خود را مطرح کند در حقیقت زمینه سازی برای وحدت باید در این شرایط صورت گیرد و کاندیداهای اصولگرا باید در جهت شکوفایی هر چه بیشتر ظرفیت های این جریان حرکت کنند تا در سایه همگرایی و تفاهم نظر دولتی مقتدر از اصولگرایان در ‌آینده شکل گیرد.

افتخاری با بیان اینکه کاندیداها می‌توانند از نظر جامعتین برای رسیدن به وحدت استفاده کنند، گفت: به هر حال همیشه نظر روحانیت در این زمینه راهگشا بوده است و توجه به نظر آنها می‌تواند برای صلاح و خیر عمومی جریان اصولگرا مفید باشد. در ضمن کاندیداها باید این موضوع را نیز در نظر بگیرند که رئیس جمهوری که با رای بالاتر بیاید، از پشتوانه روحی و معنوی و اجرایی بهتری برخوردار خواهد بود.

https://shoma-weekly.ir/4OfwDG