ویژه

راکبین فتنه لقب ساکتین فتنه را به دیگران می‌دهند

راکبین فتنه، دیگران را ساکتین فتنه می‌نامند زیرا تجارت و نفع آنها در اینگونه سخنان است.



نماینده مردم قم مجلس شورای اسلامی گفت: راکبین فتنه، دیگران را ساکتین فتنه می‌نامند زیرا تجارت و نفع آنها در اینگونه سخنان است.
دکتر  علی لاریجانی در حسینیه سیدان قم در پاسخ به برخی سئوالات مطرح شده توسط طلاب اظهار کرد: شایعه تبریک رئیس مجلس به یکی از سران فتنه پیش از اعلام رسمی نتایج، دروغی است که جزو بداخلاقی‌های موجود در کشور محسوب می‌شود زیرا عده‌ای تنها به دنبال ساختن چنین سخنانی هستند. یک سال و نیم پیش چند نفر نزد من آمده اند و گفتند که چرا من به موسوی تبریک گفته‌ام، بارها این مسئله را تکذیب کرده‌ولی باز هم آن را مطرح می کنند، این اسمش بداخلاقی است.
وی افزود: چندی پیش نیز برگه‌ای در قم توزیع شد که مضمون آن بی‌احترامی رئیس مجلس به رهبری بود در حالیکه این امر امکان‌پذیر نبوده و من و خانواده‌ام مقلد ایشان هستیم.
سئوال دیگری که از رئیس مجلس شورای اسلامی شد در خصوص شفاف سخن گفتن بود که لاریجانی در پاسخ به این مسئله ابراز کرد: ملاک اصلی من و دیگر نمایندگان، تبعیت از ولی فقیه بوده و همواره پشت سر ایشان حرکت کرده‌ایم.
لاریجانی در پاسخ به سئوال دیگری خود را معتقد و ملتزم به مرام و مسلک روحانیت و مرجعیت شیعه دانست و تصریح کرد: سخنان بدلی و عرفان‌های کاذب مطرح شده در کشور در شرایط کنونی، راه به جایی نمی‌برند زیرا آنچه راهگشاست، مسیر واقعی روحانیت است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتقاد راسخی به ساختار حکومت اسلامی و ولایت فقیه دارد گفت: بازار مکاره و سر و صدای ایجاد شده از سوی برخی افراد راه به جایی نخواهد برد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جواب سئوال یکی دیگر از طلاب در خصوص ساکت بودن در جریان فتنه گفت: ما ساکت فتنه هستیم یا شما راکب فتنه شده اید، ما با جان و دل پشت سر رهبری حرکت می کنیم و این حرکت به زمان ریاست جمهوری ایشان بر می گردد، این آقایانی که خیلی انقلابی هستند زمان دوم خرداد کجا بودند، ما آنها را ندیدیم ،هنوز تاریخ روشن است.
وی ادامه داد: ‌از روزی که انتخابات برگزار شد، پشت سر رهبری حرکت کردم و هیچ کدام از سران قوا به اندازه من درباره فتنه سخن نگفتند، این سخنان فضای کشور را به سمتی غلط پیش می برد.
وی مسئله دانشگاه آزاد را دکان‌سازی برخی افراد به نفع خود دانست و افزود: مصوبه مجلس مربوط به موسسات غیر انتفاعی بود ضمن اینکه آیین‌نامه مجلس باید اجرا شده و اخطارهایی که در این خصوص وارد بود باید به رأی گذاشته می‌شد.
رئیس مجلس هشتم با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمنان رقم خوردن مشارکت کم در انتخابات است، تاکید کرد: اگر  انتخاباتی پرفروغ داشته باشیم، حریف را پس زده ایم، این انتخابات علاوه براینکه برای نظام وجهه ساز است از نظر امنیت ملی و جایگاه ایران نیز بسیار اثرگذار است.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضرورت پرهیر از اختلافات و دعواهای سیاسی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید در داخل کشور حول تفکرات رهبری همگرایی داشته باشیم تا دشمنان با صفوف به هم پیوسته مواجه شود.

https://shoma-weekly.ir/XBFPLA