مجلس

رئیس‌جمهور منتخب پاسخ حماسه سیاسی مردم را با حماسه اقتصادی بدهد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:‌ همانگونه که ملت ایران با تمامی توان وارد میدان شدند و حماسه سیاسی را آفریند، رئیس‌جمهور منتخب نیز باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها در زمینه خلق حماسه اقتصادی تلاش کند.
لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس‌ با تقدیر از حماسه آفرینی مردم ایران در انتخابات ۲۴ خرداد گفت: ملت ایران علی‌رغم مشکلات اقتصادی، تهدیدها و تحریم‌ها و فشارهای دشمنان نظام باتوجه به دلبستگی که نظام و کشورشان دارند، بازهم به پای صندوق‌های رای آمدند و با شوری بیشتر از گذشته از اولین لحظات رای‌گیری در انتخابات شرکت کردند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: مردم به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای خلق حماسه سیاسی لبیک گفتند و به پای صندوق‌های رای آمدند.حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشان دادند که نقشه‌های دشمنان کارساز نیست و دشمنان ما نمی‌توانند به نظام جمهوری اسلامی آسیبی وارد کنند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب مردم باید به دنبال حماسه‌ سیاسی مردم ایران، حماسه اقتصادی را محقق کند، اظهار داشت: همانگونه که مردم ما از تمامی اقشار جامعه به میدان آمدند تا این حماسه را آفریدند، رئیس‌جمهور منتخب مردم نیز باید از همه ظرفیت‌های موجود جامعه اعم از نخبگان،‌ اقشار مختلف جامعه و قوای دیگر برای بسترسازی حماسه اقتصادی استفاده کند.

 افتخاری در پایان تاکید کرد: حماسه اقتصادی با گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مردم، ایجاد اشتغال، رونق تولید، افزایش صادرات و کاهش واردات و استفاده از ظرفیت های ایرانیان داخل و خارج از کشور محقق خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/ehmtKQ