مجلس

رئیس جمهور منتخب از توان و ظرفیت سایر نامزدها استفاده کند

عوض حیدرپور با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنده این انتخابات، ملت شریف ایران است که باحضور حداکثری، رئیس‌جمهور منتخب خود را انتخاب کردند.
عوض حیدرپور با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنده این انتخابات، ملت شریف ایران است که باحضور حداکثری، رئیسجمهور منتخب خود را انتخاب کردند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی افزود: تقاضا و خواسته عمومی از نامزدهایی که به پاستور راه پیدا نکردند، این است که به آرای نهایی تمکین کنند؛ زیرا انتخابات در نهایت سلامت برگزار شد و آنها باید پتانسیل خود را در اختیار رئیس جمهور منتخب قرار دهند.

حیدرپور با بیان اینکه فرد منتخب، رئیس جمهور کل ملت ایران است و نه یک طیف خاص، ادامه داد: پیشنهاد میشود رئیس جمهور منتخب نشست هایی با سایر نامزدها در خلال دوران ریاست جمهوری خود داشته باشد و از برنامهها و  تجارب آنها استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، انسان های متعهد، مجرب و در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، از رئیس جمهور منتخب خواست از ظرفیت آنها در کابینه خود استفاده کند و از توانایی و تخصص افراد، فارغ از گرایش و طیف سیاسی آنها بهره ببرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس،این پیروزی را حماسه سیاسی خواند و آن را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و کسانی که دل در گرو نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد از امروز شاهد پیشرفت و توسعه و آبادانی کشور باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که مجلس در ارتباط با رئیسجمهور منتخب چگونه عمل خواهد کرد، توضیح داد: مقام معظم رهبری دست رئیس جمهور منتخب را در دست قوه مقننه میگذارد. مجلس  نیز تمام همّ خود را مصروف همکاری و تعامل با دولت جدید خواهد کرد.

https://shoma-weekly.ir/g2la39