ویژه

دیدار عضو هیات داوری جبهه متحد اصولگرایان با مراجع تقلید

حبیب الله عسگراولادی عضو هیات داوری جبهه متحد اصولگرایان و رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد. عسگراولادی در این دیدارها ضمن ابلاغ پیام آیت الله مهدوی کنی، گزارشی از روند فعالیت های جبهه متحد اصولگرایان، همراهان با جبهه و نیز آنان که به ندای وحدت دو آیت حق(آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی) پاسخ نگفتند ارائه داد.

 

حبیب الله عسگراولادی عضو هیات داوری جبهه متحد اصولگرایان و رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با مراجع تقلید دیدار  و گفت وگو کرد.
عسگراولادی در این دیدارها ضمن ابلاغ پیام آیت الله مهدوی کنی، گزارشی از روند فعالیت های جبهه متحد اصولگرایان، همراهان با جبهه و نیز آنان که به ندای وحدت دو آیت حق(آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی) پاسخ نگفتند ارائه داد.
هویت دینی فراموش نشود
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در این دیدار با اشاره به اهمیت هویت انقلاب اسلامی گفت:آنچه که بنده روی آن خیلی حساسم مسئله هویت انقلاب و هویت اسلامی انقلاب است که این هویت از بین نرود و امید و اعتقاد مردم به بقای این هویت کم نشود.
وی افزود: اسلام و جمهوری اسلامی در دنیا حرف کمی نبود و کسانی باید این حرف را بزنند که صددرصد بتوانند این حرف را ادامه بدهند و پای حرفشان بایستند و در هر شرایطی که باشند تنازل نکنند.
وی ادامه داد: مردم هر چه  ببینند مسئولان می‌خواهند اهداف اسلام را تأمین کنند و اینهایی هم که آمدند و اشخاصی که معرفی می‌شوند، چنین افرادی هستند و می‌خواهند این هدف را دنبال کنند، خود به خود نظام پیشرفت می‌کند.
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در ادامه با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:  البته مردم به صحنه می‌‌آیند و بعدها هم می‌آیند. علت حضور مردم هم این است که به اصل مطلب مقیدند که مبادا این حرف از بین برود.
وی تصریح کرد: مردم دین را می‌خواهند که این مسئله در این اساسی که هست باقی بماند.
وی با تاکید بر شرکت خود در انتخابات گفت: ان‌شاءالله انتخابات آن‌جوری نمی‌شود که به ضرر تمام شود.
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با تاکید بر اینکه باید عقاید دینی مان را به صراحت بیان کنیم؛ ادامه داد: برای شما و همکارانتان دعا می‌کنم. من از آقای محمد نبی حبیبی ـ‌زمانی که شهردار بود‌ـ در اسلامبول چیزی شنیده‌ام که احتمالاً شما هم شنیده‌اید. . او در آنجا اظهار وجود کرده بود. آقایان بایست بگویند ما مسلمانیم.
این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به اینکه مردم یک‌سری انتظارات مادی و اقتصادی دارند که خیلی هم اهمیت دارد گفت: در عین حال مردم انتظارات معنوی و فرهنگی هم دارند که خیلی بیشتر مهم است.
وحدت، بهترین راه مقابله با
جنگ نرم دشمن
آیت الله العظمی نوری همدانی نیز در این دیدار با اشاره به نقش مردم در پشتیبانی از نظام گفت: در کشور ما حکومت و قانون اساسی از قرآن و فرهنگ اهل‌بیت(ع) استفاده شده که الحمد... متقن‌ترین قانون اساسی را داریم و به عنوان یک نمونه روشن  از قدرت حکومت اسلامی و ولایی می‌توانیم به دنیا ارائه کنیم.
وی با اشاره به اهمیت ارتباط و علاقه دو طرفه مردم و حکومت تصریح کرد: هر قدر این هماهنگی محکم‌تر و متقن‌تر باشد، آن حکومت قوی‌تر است و الحمد... از این جهت چون حکومت اسلامی به ولایت اهل‌بیت(ع) برمی‌گردد و ولایت یک رشته و پیوند بسیار محکمی است، امروز در جهان هیچ حکومتی این مزیت را ندارد که با مردم خود چنین پیوند مستحکمی داشته باشد.وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که مردم دنیا با حکومت‌هایشان اختلافات زیادی دارند، اما در ایران ما الحمد... این‌طور نیست. هم حاکم خدمتگزار است و دلسوز و مهربان، هم مردم به‌واسطه رشته ولایت، همان صدایی را که از پیغمبر گرامی(ص) و اهل‌بیت(ع) می‌‌شنیدند، از رهبرشان می‌شنوند و عاشقند و واقعاً هیچ مضایقه ای نداشتند و ندارند.
آیت الله العظمی نوری همدانی با اشاره به ضرباتی که دشمن از ملت ایران خورده تصریح کرد: دشمن چون منافعش از دست رفته، روز‌به‌روز کینه و کدورتش به این نظام بیشتر می‌شود و تمام قدرت‌های خود را بسیج کرده‌اند تا بتوانند این نظام را تضعیف یا استحاله کنند. وی با اشاره به اینکه جنگ نرم شدیدی بین ما و مستکبران و ایادی آنها، صهیونیست‌ها و دیکتاتورها و سرسپردگانی که در منطقه ساخته و درست کرده‌اند وجود دارد تاکید کرد: از این جهت ما احتیاج به وحدت و اتحاد داریم، چون هر قدر اتحاد ما بیشتر باشد، حکومت ما متقن‌تر و محکم‌تر خواهد بود.
آیت الله العظمی نوری همدانی انتخابات را عرصه‌ای دانست که وحدت و اتحاد را متجلی و دشمن را سرکوب می‌کند و مشت محکم به دهان دشمن می‌زند.وی در پایان بر ضرورت وحدت هرچه بیشتر نیروهای دلسوز نظام در انتخابات پیش رو تاکید کرد.
اقتصاد اولویت اصلی مجلس آینده
آیت الله العظمی سبحانی هم در این دیدار با بیان اینکه من از جامعتین و آقایان یزدی و مهدوی کنی بسیار متشکرم که با این سن بالائی که دارند، این قدر وقت می‌گذارند گفت: ما در موقع تدوین قانون اساسی همه فکرمان این بود که مجلس را قوی کنیم، چون می‌دانستیم که مجلس اساس همه کارهاست و اگر مجلس قوی داشته باشیم، دیگر مشکل نخواهیم داشت و قانون اساسی را به شکلی نوشتیم که مجلس، قوی باشد.
وی اظهار امیدواری کرد در حوزه های مختلف به ویژه شهرهای بزرگ، دلسوزان با وحدت حداکثری حضور پیدا کنند تا موجب سردر گمی مردم نشود.
وی در ادامه مسائل اقتصادی را اولویت اصلی مجلس آینده دانست و تاکید کرد: مردم از این نظر، گرفتار و دلواپس هستند. باید عقلا، بزرگان، اقتصاددانان قوم و کسانی که می‌دانند در جهان چه می‌گذرد، یک فکری برای ایجاد ثبات در وضعیت اقتصادی کشور داشته باشند.
https://shoma-weekly.ir/vTMSmp