مجلس

دیدار عباس و رجوی بخشی از پازل صهیونیستها است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اعتقاد دارد که محمود عباس و مریم رجوی به منظور رسمیت شناخته شدن رژیم صهیونیستی با هم دیدار کرده‌اند.
محمد کرمی راد، کارشناس مسایل خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی شبستان، درخصوص دیدار محمود عباس و مریم رجوی در پاریس اظهار داشت: این روزها روزهایی است که هر کدام از گروههایی که یک روزی خودشان را در منظر و افکار عمومی ملت ها مبارز و مجاهد می‌نامیدند در جهت مبارزه با استکبار و ظلم و ستم ید طولایی داشتند و جنگ تبلیغاتی به راه می انداختند هر کدامشان مانند پازلی در جایگاه اصلی شان قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در یک طرف عربستان با توجه به حمایت از تروریست‌ها خودش یک تروریست تلقی می شود و از طرف دیگر منافقینی که در کارنامه‌شان ترور عوامل ایرانی را دارند به هم گرویده‌اند افزود: این گروهها امروز هم پیاله و هم پیمان شده‌اند و ارتباطهای پنهانی شان آشکار شده است.

کرمی راد خاطرنشان کرد: این نشان داد که محمود عباس و امثال ان که دم از مبارزه با رژیم صهیونیستی می زدند مبارزه شان به انحراف کشیده شده و به سمتی رفته که رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته اند و این حرکت منافقین هم برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی است.

این کارشناس مسایل خاورمیانه تصریح کرد: دیدار محمود عباس و مریم رجوی با دیدار مقام عربستان و منافقین در یک راستاست و محمود عباس دیگر جایگاهی برای مردم فلسطین ندارد.

وی گفت: زمان هر چه بیشتر می گذرد درماندگی این گروههای تروریستی هم برای مردم اشکارتر می شود.

https://shoma-weekly.ir/hCVjL5