مجلس

دولت یازدهم باید زنجیر گرانی و بیکاری را از دست و پای توسعه اقتصادی باز کند

کشورهای غربی به دنبال آن هستند تا با تمدید مذاکرات بی نتیجه، وقت کشی کرده و با افزایش فشارها، ایران را وادار به کوتاه آمدن از منافع ملی کنند.

عبدالرضا مصری در گفت و گو با ایرنا افزود: کشورهای غربی به دنبال آن هستند تا با تمدید مذاکرات بی نتیجه، وقت کشی کرده و با افزایش فشارها، ایران را وادار به کوتاه آمدن از منافع ملی کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس دولت یازدهم شرایط را برای برقراری ارتباط غرب با ایران فراهم کرده است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: باتوجه به شرایط فعلی کشور ، غربی ها می توانند با منطق و احترام به حقوق ملت ایران، ارتباط خود را با ما افزایش دهند.

 

**حل مشکلات گرانی و بیکاری باید در اولویت کارهای دولت یازدهم باشد

وی در بخش دیگری از صحبت های خود مهمترین نیازهای مردم را حل مشکل گرانی و بیکاری بیان کرد و اظهارداشت: دولت یازدهم باید اولویت خود را بر حل مشکلات اقتصادی مردم و اشتغالزایی متمرکز کند.

مصری یادآور شد: مردم ایران در انتخابات ۲۴ خرداد با خلق حماسه سیاسی نشان دادند که پشتوانه نظام هستند؛ حالا زمان خلق حماسه اقتصادی فرارسیده است و باید بار مشکلات اقتصادی از دوش مردم برداشته شود.

وی ادامه داد: اگر مشکلات گرانی و بیکاری از پیش پای مردم برداشته شود قطعا بسیاری از مشکلات کشور نیز حل خواهد شد.

 

**روحانی باید به دنبال اصلاح مشکلات ساختاری باشد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که برای نتیجه گیری بهتر باید برخی سیستم های اجرایی کشور اصلاح شوند، گفت: قطعا با تغییر مدیریت در دولت بعدی تمامی مشکلات کشور حل نخواهد شد از این رو رییس جمهوری دولت یازدهم باید به دنبال حل مشکلات ساختاری باشد.

مصری اضافه کرد: البته نباید نقش مدیران ارزشی در ارتقاء بازدهی سازمان ها را نادیده بگیریم اما بسیاری از سازمان ها برای افزایش کارآیی نیاز به اصلاح ساختار دارند.

https://shoma-weekly.ir/8C4M0W