مجلس

دولت مقابل ویژه خواران سیاسی و اقتصادی بایستد

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت دوازدهم باید در عین پاک دستی، با فساد مالی و اداری مبارزه کرده و مقتدرانه در مقابل رانت خوارها بایستد.

محمدرضا ملکشاهی راد در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در خرم‌ آباد، در خصوص ویژگی ‌های دولت دوازدهم اظهار کرد: از نظر منش و رفتار سیاسی، دولت دوازدهم همان گونه که در شعار انتخاباتی‌اش اعتدال و اعتدال گرایی را سرلوحه کار خود معرفی نموده انتظار می‌ رود با انتخاب کابینه‌ ای معتدل این شعار را تحقق بخشد.

وی خاطرنشان کرد: دولت یک شرکت سهامی از جریانات سیاسی نیست و لذا رئیس جمهور باید در مقابل انتظارات و مطالبات جناح‌های سیاسی در راستای سهم خواهی در کابینه، مقاومت و ایستادگی نماید.

نماینده مردم خرم ‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پاک دستی دولت دوازدهم اذعان داشت: دولت جدید بایستی با فساد مالی و اداری مبارزه کرده و مقتدرانه در مقابل رانت خوارها بایستد.

ملکشاهی راد ادامه داد: یکی از مهمترین مشکلات جامعه مشکلات اقتصادی است و لذا دولت دوازدهم باید دولتی کارآمد بوده و سیاست آن باید در راستای رونق تولید و اشتغال قرار گیرد.

وی تصریح کرد:انتظار می ‌رود تیم اقتصادی دولت دوازدهم مدبرانه از افراد متخصص و توانمند در حوزه‌ های مختلف کشاورزی، صنعت، تولید و بخش های زیر ساختی انتخاب شود.

نماینده مردم خرم‌ آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت دوازدهم باید قانونمند بوده و به قوانین بالادست همانند قانون ششم توسعه پایبند بوده و در جهت تحقق اهداف چشم انداز 20 ساله گام بردارد.

وی ادامه داد: در خصوص سیاست‌ های خارجی نیز باید در برابر ابر قدرت ها اقتدار بیشتری را از خود نشان داده و استقلال و منافع ملی را در تمامی عرصه‌ ها حفظ کند.

ملکشاهی‌راد بیان داشت: در برنامه ششم توسعه نوع و میزان سرمایه گذاری مشخص شده است، بنابراین دولت جدید ضمن حمایت از سرمایه گذاران داخلی و بخش خصوصی، باید در جذب سرمایه گذار خارجی نیز توانمند عمل کند، چرا که ایران کشوری مستقل بوده و آمادگی کامل در جذب سرمایه گذار خارجی را دارد.

وی با تاکید بر شفافیت مالی دولت دوازدهم تصریح کرد: ضرورت دارد دولت دوازدهم به موسسات بانکی و اعتباری سامان بخشیده و در عین داشتن سیاست‌ های پولی شفاف، اقتصاد کشور را تحت تاثیر مسائل مالی گذشته قرار ندهد.

نماینده مردم خرم‌ آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان موفقیت دولت یازدهم در زمینه سلامت خاطر نشان کرد: لازم است دولت دوازدهم اهتمام ویژه‌ای را در راستای رونق تامین اجتماعی به خرج دهد.

ملکشاهی‌راد خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کشور تحت تحریم‌ های ناجوانمردانه دشمن قرار گرفته است انتظار می‌ رود دولت دوازدهم با اتکا به نیرو و ظرفیت درون، زمینه صادرات در هر استان را فراهم کرده و اقدام به رفع محرومیت ‌ها نماید.

وی در خصوص تعامل با غرب یادآور شد: دولت دوازدهم باید به نحو احسنت از حقوق و منافع ملی دفاع کرده و با برخی کشورهای غربی در راستای تامین منافع ملی روابط داشته و در عین حال مبارزانه به ترفندها و زورگویی‌ های موهوم استکبار جهانی نگاه کند.

نماینده مردم خرم‌ آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه مسلم است داعش و گروه‌‌های تروریستی زاده تفکر آمریکا و اسرائیل هستند و مهمترین هدف تشکیل آن اذیت و آزار ایران بوده است لذا انتظار می‌ رود جمهوری اسلامی در جهت حمایت از نیروهای محور مقاومت برآمده و به تقویت نیروهای مبارز در خارج از مرزها بپردازد.

ملکشاهی‌راد با تاکید بر حمایت از نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: اقتدار امروز ایران متاثر از حضور مقتدرانه نیروهای مسلح بوده و ایده آل بودن امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با کشورهای همسایه مرهون اقتدار این نیروها است.

https://shoma-weekly.ir/9Qy2nU