مجلس

دولت رئیسی می‌تواند دولت پاک‌دستان باشد

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه با لحاظ اقدامات شایسته‌ای که در مواجهه با فساد درون‌سازمانی و درون‌قوه‌ای از خود نشان داده، بسیار قابل تأمل است.
حسین حاتمی در گفتگو با خبر نگار نما، در خصوص عملکرد و سوابق آیتالله رئیسی در قوه قضائیه و صلاحیت حضور او در قوه مجریه اظهار داشت: شایستگیها و توانمندیهای آیتالله رئیسی در پستهای قبلی و فعالیت او در قوه قضائیه تقریباً در معرض دید و قضاوت عامه مردم است، اما مهمتر از این کارنامه موفق، مشی و مرام خدمتگذاری و همچنین جَنَم مدیریتی آیتالله رئیسی در مسائل کلان کشوری است.

وی در ادامه گفت: در نخستین مرحله مناظره میان هفت کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آیتالله رئیسی از قواعد پیش پا افتاده و به ظاهر رأیآور استفاده نکرد و در واقع آنها را مایه بزرگنمایی خود قرار نداد که این خود نشاندهنده شخصیت، افق ذهنی و توانایی در مدیریت مسائل مختلف کشور است و فکر میکنم با توجه به مناظره صورتگرفته میان کاندیداها، مردم هم قضاوت درستی در حق آیتالله رئیسی کردهاند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد آیتالله رئیسی در قوه قضائیه اضافه کرد: عملکرد آیتالله رئیسی در قوه قضائیه با لحاظ اقدامات شایستهای که در مواجهه با فساد درونسازمانی و درونقوهای از خود نشان داده، بسیار قابل تأمل است. او با برخورد و محاکمه افراد و اشخاص مختلف از سطح کلان قوهها، نشان داد که هیچگونه تعارف با کسی ندارد و ملاحظه اطرافیان خود را هم نمیکند و پایبند به قانون و مقررات است که این نوع کردار و برخورد، امروز و فردا برای مدیریت کشور نیاز است.

حاتمی در پایان با اشاره به ویژگیهای شخصیتی آیتالله رئیسی در چینش مدیران قوه مجریه بیان داشت: قوه مجریه را معمولاً هیئت وزیران و خِرَد جمعی ناشی از عضویت افراد در ساختار هیئت دولت پیش میبرد و رئیس قوه مجریه به عنوان پیشران، حرکت این قوه را ترسیم میکند. ظرفیت هدایت مسئولین در آقای رئیسی وجود دارد که با تزریق افراد توانمند، پاکدست و شایسته در بدنه هیئت دولت و همین طور هیئت وزیران می تواند باعث خیر و برکت در کشور شود. امروز با وجود آیتالله رئیسی میتوان دولت پاکدست و دقیق را روی کار آورد و حرکت شتابآمیزی که مردم برای گشایش در امورات، کار و زندگیشان به دنبالش هستند میسر شود.

https://shoma-weekly.ir/Ow759h