مجلس

دولت در جامعه اسلامی پیرو رهبر است نه جناح ها

دولت در جامعه اسلامی متعلق به ملت است و چپ و راست ندارد بلکه همه باید رهنمودهای رهبری را ملاک عمل خود قرار دهند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت : از مهمترین اولویت های دولت در 9 ماه باقی مانده،‌رسیدگی و حل معضلات اقتصادی از جمله تورم، بیکاری و اشتغال است.

محمد کرمی راد با اشاره به وعده‌های انتخاباتی حسن روحانی برای حل مشکلات اقتصادی کشور، اظهار کرد: عمل به وعده‌های انتخاباتی به خصوص در حوزه اقتصاد در حل مشکلات معیشتی مردم از مهمترین اولویت‌های دولت در زمان باقی مانده است.

وی به نام‌گذاری سال با عنوان " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی در حوزه اقتصاد وابستگی به قدرت‌های خارجی نداشته باشیم و شرایط پیشرفتمان را به بیرون از کشور گره نزنیم.

کرمی راد با تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامی داشت یا دشهیدان باهنر و رجایی تصریح کرد: آرزویمان این است که همه دولت‌ها مسیر دولت رجایی را در پیش بگیرند و اینطور نباشد که کسی با نام رجایی وعده‌های سیاسی دهد و خلاف آن دیده شود و افراد دیگری با شعار سازندگی، اعتدال و اصلاحات وعده‌هایشان محقق نشود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: دولت در جامعه اسلامی متعلق به ملت است و چپ و راست ندارد بلکه همه باید رهنمودهای رهبری را ملاک عمل خود قرار دهند.
https://shoma-weekly.ir/FFkIk0