جامعه

دم ایل غیور منگور، گرم!

محمد ایمانی تحلیل‌گر مسائل سیاسی در کانال شخصی خود نوشت:

آمریکا و اسرائیل، یک سیلی جانانه از ایل غیور "منگور" در مهاباد طلب داشتند که دیشب و امروز خوردند. دم این ایل کُرد و سنی مذهب غیور ایرانی گرم که پاسخ نقشه سیا و موساد را با تحقیر پاسخ داد.

خواستم بنویسم مزدوران وطن فروش، از ایل غیور منگور سیلی خوردند؛ دیدم امثال کومله و دموکرات اصلا قدر و مقداری ندارند که بشود اعتنا کرد. آنها که از مردم شریف کُرد مهاباد سیلی خوردند، اسرائیل و آمریکا بودند و نه گروهک ها.

این گروهک ها اگر سر سوزنی شرافت، غیرت و شجاعت سرشان می شد، هنگامی که داعش به کردستان عراق حمله کرد، کُرد های بیگناه را کشت و می خواست در موصل هم جنایت کند، به کمک کُردها می شتافتند.

این، البته انتظار گزافی است از گروهک هایی که دهه ها قبل از داعش، برای مزدوری تشکیل شده و یوغ نوکری سیا و موساد را به گردن آویخته بودند.

همین ها زمانی که ارتش جنایتکار صدام، رزمندگان غیور ایرانی و شهرهای کُرد نشین ایران و عراق را در معرض جنایت بمباران شیمیایی قرار داده بود، سمت دشمن ایستاده بودند؛ همان گونه که امروز کاسه لیسی دشمنان ملت های منطقه را می کنند.

لازم به ذکر است که در پی اقدامات اخیر تروریست‌ها در مهاباد، ایل غیور منگور به خیابان آمده‌‌اند تا بساط ترورویست‌های مسلح را جمع کنند.
طایفه منگور که اکثریت جمعیت مهاباد را تشکیل می دهند، سنی مذهب و دلبسته به نظام اسلامی ایران می باشند.

https://shoma-weekly.ir/GrARIr