مجلس

دشمن قصد استفاده ابزاری از زنان برای پروژه نفوذ دارد

س فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ قرآنی را به سبک زندگی اسلامی ترویج دهیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، لاله افتخاری در مراسم آغازین سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم افزود: دشمن قسم خورده بشریت، انسانها، حقیقت و عدالت تلاش دارد تا برنامه ریزی و هزینه می کند تا نظام مقدس الهام گرفته از کربلای حسینی و الهام بخش به جهانیان را ناموفق معرفی کند از این رو استان و شهر تهران باید قرارگاه مرکزی مبارزه با دشمن باشد.

نماینده تهران در مجلس افزود: شهروندان استان و شهر تهران، خدمتگزاران جامعه قرآنی و دیده بانان مبارزه با دشمن هستند و باید تلاش مضاعف کنند که در این میان رسالت خواهران قرآنی سنگین تر است.

وی با تاکید بر لزوم ایستادگی قرآنیان در برابر ناتوی فرهنگی به ویژه در بانوان گفت: بروز یک مرد عملکرد یک فرد اما بروز یک زن مانند بروز و عملکرد یک جامعه است؛ بنابراین وظیفه بانوان بسیار بیشتر است.

افتخاری با بیان اینکه دشمن از طریق ماهواره ، موبایل ، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی درخانه و ماشین نفوذ کرده است، افزود: وقتی انسان بر سر چند راهی قرار گرفت می تواند با درک و توسل به آیات قرآن و مفاهیم آن نجات یابد.

رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به وصیت رسول خدا مبنی بر اتکای همیشگی به قرآن و عترت و نجات بخش بودن آنها خاطرنشان کرد: آشنایی با قرآن و عترت راه نفوذ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دشمن را سد می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه محور نفوذ، تاثیرگذاری و رسوخ دشمن استفاده ابزاری از بانوان است ، گفت: زمزمه های این نفوذ از چند ماه پیش آغاز شد و متاسفانه برخی از مسئولان به آن دامن می زنند و هوشیاری زنان لازمه مقابله با این اقدام است .

وی با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان برگزارکننده همایشی که طی آن بیمه کردن برخی بانوان تصویب شد، ادامه داد: بنده به مسئولان آن همایش گفتم چیزی از قرآن و اسلام نمی دانم اما آیات اول سوره نور را خواندم و حفظ کردم که بانوان را به پرهیزگاری و رعایت عفاف و حجاب توصیه می کنم.

افتخاری با اشاره به برگزاری همایش عظیمی در روسیه با نام جریان سوم که برای عبور از افراط و تفریط ها برپا شده بود، خاطرنشان کرد: پس از تقدیم این همه شهید و جانباز و مبارزات مردم علیه استکبار و مقاومت آنها عده ای به دنبال جریان های فمنیستی و تحرکات جهانی هستند و می خواهند فضای فرهنگی جامعه را به سوی دشمن رقم بزنند.

نماینده مردم تهران افزود: من خود را مدیون انقلاب می دانم و در واقع همه به انقلاب و شهدا مدیون هستیم بنابراین باید برای آنها کار کنیم، ما منتی بر سر جمهوری اسلامی نداریم بلکه آنها بر سر ما منت دارند که چنین فضایی را برای اقدامات و فعالیت های قرآنی بانوان با رعایت شئونات اسلامی و حجاب فراهم کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه باید قرآنی حرکت کنیم و حیات طیبه مورد تاکید قرآن را سرلوحه خود قرار دهیم و تحت تاثیر جریان ها و برخی فیلم ها قرار نگیریم، گفت: باید آیات قرآن و سیره پیامبر(ص) و خاندان ایشان را عملیاتی کنیم و اگر تحت تاثیر تحریکات دیگران باشیم خانواده ها در معرض فروپاشی و طلاق قرار می گیرند.

رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس در پایان گفت: در شورای توسعه فرهنگ قرآنی به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی قرآن بانوان مطابق با شرع و البته با هدف ایجاد وحدت و همگرایی با جهان اسلام هستیم .

سی و هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم استان تهران از امروز تا 21 آبان در سالن همایش های بصیرت مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار می شود.

https://shoma-weekly.ir/F5O9f0