مجلس

دشمن فتنه اقتصادی را شروع کرده است

دشمن فتنه اقتصادی را شروع کرده است و فتنه سیاسی را هم وقتی شروع خواهد کرد که زاییده همین فتنه امنیتی اقتصادی باشد.
دشمن فتنه اقتصادی را شروع کرده است و فتنه سیاسی  را هم وقتی شروع خواهد کرد که زاییده همین فتنه امنیتی اقتصادی  باشد.
روح الله عباسپور عضو فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی بااشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار بامردم قم به مناسبت 19 دی ،اشاره کردند که دشمن نسبت به براندازی نظام از هیچ گونه تلاشی ، قصور کوتاهی نمیکند یعنی از هر فرصتی برای براندازی نظام استفاده خواهد کرد. آمریکا برای مبارزه با رژیمهایی که مخالف آنها هستند، به فکر آوردن سختافزار به منطقه و لشکرکشی نیست بلکه بیشترشگردها همین برهم زدن امنیت مجازی و عمومی جوامع مخالف خود هستند همین امر یکی از راهکارهاست که میتواند ایجاد فتنه بکند و مردم را به کف خیابانها بکشاند و در مقابل نظام و حاکمیت قرار بدهد.
وی با بیان آنکه ما باید در مقابل دشمنان هوشیار باشیم افزود : هم اکنون دشمن با جنگ اقتصادی و تحریمهایی که به راه انداخته، همین مسئله را تعقیب می کند و اگر ما هوشیار نباشیم مجدداً  در صحنه انتخابات میتوانند تشکیک و شبهه ایجاد کنند و به طوری که متأسفانه گاهی میبینیم یک زمزمههایی مبنی بر انتخابات آزاد شنیده می شود. من بسیارمتأسفم بسیاری از افرادی که امروز این را مطرح میکنند خودشان از مسئولین اسبق کشور بودند و انتخاباتهای متعددی در زمان خود آنها به اجرا گذاشته شده است. با توجه به اینکه سی و چند انتخابات داشتیم کدام انتخابات غیرسالم و غیر آزاد بوده است؟ مطرح کردن انتخابات آزاد یعنی ایجاد شبهه به انتخابات گذشته؛ همه اینها بوی تشکیک در انتخابات آینده را دارد. خوشبختانه با رهبری خردمندانه و پیشبینی مقام معظم رهبری بصیرت و آگاهی مردم؛  این توطئهها خنثی خواهد شد و با توجه به اینکه  ایشان پیشاپیش این مسائل را پیشبینی کردند و تذکر به کاندیداها دادند که فعالیت زود هنگام نداشته باشند که میتواند بستر فتنه را خنثی نمایند.
نماینده مردم بوئینزهرا با بیان  بروز برخی فتنهها در ایام انتخابات خاطر نشان کرد: باید دانست که دشمن فتنه اقتصادی را شروع کرده است. فتنه سیاسی  را هم وقتی شروع خواهد کرد که زاییده همین فتنه امنیتی اقتصادی و مسایل دیگر هم میتواند باشد. البته مردم اگر نسبت به مسایل مختلف بیتفاوت باشند!  که نیستند،  فتنه سیاسی و امنیتی با مسایل اقتصادی میتواند مشکلاتی ایجادکند ولی الحمدلله مردم هوشیار و فهیم هستند مشکلات حل خواهد شد.    
عباسپور نیز با اشاره به تحولات سرزمینهای اشغالی و نگرانی اسرائیل از خط مقاومت گفت: با رویکردهایی که اخیراً درفلسطین اشغالی شروع شده است، میتواند بسیار برای اسرائیل نگران کننده باشد. همانطور که میدانید انتفاضههایی که صورت گرفته است، جنگ شش روزهای که اخیراً در غزه رخ داد و حماس با موشکهایی که از ایران گرفته بود  به سوی تلآویو شلیک کرد و اسرائیل برای سومینبار در این جنگ شکست خورد، میتواند برای کرانه باختری بسیار امیدوارکننده باشد.
وی افزود: از طرف دیگر مسلطشدن اسلام گراها در مصر که قبلاً این کشور به عنوان راهبردی عظیم در تأمین امنیت اسرائیل بهشمار میرفت از دست رفت.
 پیروزی حماس درغزه تغییر رژیمها در کشورها با رویکرد اسلامی و بیداریهای اسلامی  که صورت گرفته میتواند تأثیر بسیار زیادی در بیداری مردم کرانه باختری داشته باشد تا اقدامات جدی را علیه اسرائیل داشته باشد و این برای رژیم غاصب صهیونیستی نگران کننده است.

https://shoma-weekly.ir/9ANIny