ویژه

دشمن سیاست حذف ولایت‌فقیه را با انواع حیله ها در دستور دارد

آیت الله مصباح یزدی مصباح یزدی در دیدار جمعی از نخبگان در مجتمع یاوران امام مهدی(عج) جمکران با تأکید بر مسئول بودن آحاد ملت در برابر تحولات جهانی وآینده جهان اسلام گفت: باید از حوادث و جریانات گذشته برای انجام رسالت آینده پند بگیریم و خود را برای عمل به تکلیف در دوران دور یا نزدیک آماده سازیم.
وی تأکید کرد: آنهایی به کودتای 88 دست زدند که به اصل ولایت فقیه، اسلامی بودن نظام و دخالت دین در سیاست پایبند نبودند و اگر دم از این مسائل می‌زدند تنها به خاطر مصلحت روزگار و حفظ پست و مقام بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: سیاست حذف ولایت‌فقیه در میان اقشار مختلف مردم از جمله روحانیت و انقلابیون با سابقه، با ترفندهای مختلف در حال پیگیری است. وی با بیان این‌که امروزه تمامی دنیا فهمیده‌اند که خطر اصلی برای استکبار جهانی اسلام است، تصریح کرد: اگر باور ما زنده بودن اسلام برای براندازی ظلم است باید بدانیم ولایت‌فقیه باید زنده نگه داشته شود تا این نظام اسلامی باقی بماند و اگر این موضوع پذیرفته شود آنگاه وحدت به معنی حول یک محور چرخیدن، معنا پیدا می‌کند.
آیت الله مصباح یزدی ادامه داد: در صورتی توبه سران فتنه قبول است که واقعا برگردند و این امر اثبات شود، وگرنه این‌که آنها در اثر رویگردانی مردم و منزوی شدن برای ظاهر فریبی اظهار ندامت کنند قابل قبول نیست..

https://shoma-weekly.ir/TQcmbz