ویژه

دشمن بیشتر از گذشته، چند دستگی در میان اصولگرایان را دنبال می کند

هیات های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان سراسر کشور هفته گذشته در تهران نشستی برگزار کردند.
در این نشست علاوه بر سخنرانی عسگراولادی عضو هیات داوری جبهه متحد اصولگرایان، باهنر، متکی، زاکانی و فدایی از اعضای شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان علاوه بر تشریح دیدگاه های این جبهه به سوالات حاضرین پاسخ گفتند.
تشریح دستورالعمل اجرایی ستاد استانها از دیگر بخشهای این اجلاس بود.
در پایان این نشست نیز بیانیه ای صادر شد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: دشمن بیشتر از گذشته، افتراق و چند دستگی در میان اصولگرایان را دنبال می کند. جریان فتنه، فساد و انحراف نیز به عنوان پیاده نظام استکبارجهانی، از چند دستگی اصولگرایان، به دنبال زمینه سازی موفقیت توطئه های خود هستند.  بیانیه می افزاید: امروز پرده از چهره بسیاری از عناصر فتنه گر، منحرف و فاسد افتاده و به همین دلیل، شایستگی حضور در ارکان حاکمیت اسلامی را ندارند لیکن امروز تلاش دارند با ترفندهایی چون مهره های سفید، چراغ خاموش، دوقطبی سازی فضای سیاسی و... دوباره با دور زدن نهادهای قانونی نظام و فریب افکار عمومی، کرسی های سبز مجلس نهم را تصاحب کنند و به بازسازی خود بپردازند چرا که بصیرت بالای مردم در جریان فتنه ۸۸ و تحولات ابتدای سال ۹۰، موجب لطمه جدی به این جریانات شد که مجددا با طراحی نظام سلطه درصددند با حضور در مجلس با ظهور وبروزی جدید، به بازسازی خود پرداخته و کار ناتمام خود در ضربه به نظام اسلامی را پی بگیرند.
در ادامه بیانیه آمده است: این جریان ها برای رسیدن به این مقصود، تلاش دارند با تفرقه و اختلاف در میان اصولگرایان، فضای افشاگری برای اسرار نظام را دامن بزنند و با ایجاد ظرفیت برای حرکت‌های خیابانی و ایجاد ناامنی و اغتشاش، همچنان بر طبل آتش افروزی و التهاب بکوبند، در ادامه با ایجاد فضایی برای ایجاد شبکه سازی اجتماعی، ظرفیتی را بر عملیاتی کردن مقاصد نظام سلطه فراهم آورند و از حضور جریان انحرافی در برخی مناصب، شکاف شدید در درون حاکمیت و نیروهای انقلاب را موجب شوند.
در بخش دیگری از این بیانیه در خصوص ویژگیهای نامزدها آمده است: نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان بایستی عناصری؛ ولایت مدار، متدین، کارآمد، کلان نگر، تحول خواه، عدالت‌خواه، ساده زیست، استکبار ستیز، ضد فساد، انحراف گریز و فتنه ستیز باشند و تمام تلاش خود را بر شایسته گزینی، عقلانیت، خدمت صادقانه، ساده زیستی، کار و تلاش و مجاهدت قرار دهند.

 

https://shoma-weekly.ir/mFL6Wb