مجلس

دشمن برای کاهش جمعیت ما برنامه عملی دارد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه طی دهه‌های گذشته دشمنان برای تمام جنبه‌ها از جمله غذای ما نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند، گفت: هم‌اکنون بسیاری از محصولات کشاورزی که ما مصرف می‌کنیم منجر به عقیم‌سازی و ناباروری می‌شود.
لاله افتخاری در همایش مؤسسات و سازمانهای مردم نهاد فعال حوزه زنان به موضوع کاهش جمعیت اشاره کرد و گفت: باید به این موضوع توجه کنیم که کاهش و کنترل جمعیت و مسائلی که امروز مقام معظم رهبری بر آنها تأکید دارند از کجا نشأت می‌گیرد و چه چهره‌ها و جنبه‌هایی دارد.

وی ادامه داد: امروزه عده‌ای سخنانی را مطرح می‌کنند که ظاهر گفته‌های آنها جذاب است و انسان‌ها آنها را قبول می‌کنند اما باید دقت کرد که پشت این چهره‌ها برنامه‌هایی است که منجر به از بین رفتن تولیداتی می‌شود که باید در خدمت بشریت قرار گیرد و یکی از اهداف این افراد ریشه‌کن کردن نسل‌ انسان‌هاست.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس افزود: دشمنان از گذشته برای سبک زندگی، غذا، پوشاک، ورزش و درمان برنامه‌ریزی کرده‌اند و برنامه‌های خود را در دهه‌های گذشته به گونه‌ای تدوین کرده‌اند که حتی برای آرامش ما نیز برنامه‌های خاصی دارند.

افتخاری با بیان اینکه شاید بتوان از محصولات کشاورزی به عنوان زیرمجموعه سبک زندگی اشاره کرد، گفت: متأسفانه هم اکنون بسیاری از محصولات کشاورزی که ما مصرف می‌کنیم منجر به کاهش فرزندان، عقیم‌سازی و ناباروری می‌شود که از جمله این موارد هورمون‌هایی است که در گوشت‌ها از آن استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در بحث پوشاک نیز کارشناسان موضوعات زیادی را مطرح می‌کنند چرا که علیرغم اینکه ظاهر لباس‌های عرضه شده خلاف عفاف و حجاب است مشکلات دیگری را نیز ایجاد می‌کند به عنوان مثال لباس‌های چسبان و مانتوهایی که در سالهای اخیر شاهد ورود آنها به بازار هستیم علاوه بر اینکه فرهنگ را خراب می‌کند برای سلامت نیز مضر است و برای تولید نسل مشکلات جدی را ایجاد می‌کند.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس افزود: فلسطینی‌ها سالهاست موضوعی را مطرح می‌کنند که باید بر روی آن تمرکز و تفکر کنیم چرا که آنها می‌گویند زمانی که ما می‌خواستیم به حج اعزام شویم بر ما الزام می‌کردند واکسنی را تزریق کنیم که منجر به عقیم‌سازی فلسطینی‌ها می‌شود بنابراین آنها از هر راهکاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.

افتخاری گفت: بحث ورزش و لوازم‌ آرایشی و بهداشتی که هم اکنون به صورت گسترده در جامعه رایج شده است نیز از جمله موضوعاتی است که مشکلات جدی را به همراه خواهد داشت.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس افزود: همچنین تفکری هم اکنون در جامعه در حال انتشار است مبنی بر اینکه اگر ازدواج جوانان منجر به فرزندآوری شد بهتر است تعدد فرزند نداشته باشند و این موضوع را با عنوان سلامت خانواده در جامعه نشر می‌دهند.

افتخاری اضافه کرد: تنباکویی که در قلیان‌ها استفاده می‌شود و مواد مخدر صنعتی از دیگر مواردی است که باید به صورت جدی با آنها مقابله کرد چرا که هم اکنون یک هجمه همه‌جانبه برای فساد ایجاد شده است.

وی اظهار داشت:‌ در حوزه جمعیت نیز به عنوان سلامت، نخبه‌پروری و کاهش باری که بر دوش زنان است برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌اند که به کاهش جمعیت منجر شود و مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تأکید کردند.

https://shoma-weekly.ir/CX5HRQ