جامعه

دشمنان می‌خواهند با تبرئه خود از اغتشاشات دوباره با ایران ارتباط بگیرند

وزیر اطلاعات گفت: دشمنان در حال حاضر سعی می‌کنند با عنوان کردن مطالبی در خصوص احیای برجام و تبرئه خود از اغتشاشات ارتباط دوباره‌ای با ایران ایجاد کنند. این تلاش نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و وحدت مردم برای پشتیبانی از این نظام الهی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی در دوره‌های مختلف حفظ وجود داشته است، افزود: دشمنان در اغتشاشات اخیر تمام توان خود را با کمک سرویس‌های اطلاعاتی و رسانه‌های غرب بکار بردند تا بتوانند ضربه‌ای به ایران قدرتمند، نظام مقدس و مردم همیشه در صحنه بزنند که به برکت خون مطهر شهدا و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و استقامت مردم تلاش دشمن یک بار دیگر با شکست مواجه شد.

خطیب ادامه داد: دشمنان در اغتشاشات اخیر یک جنگ ترکیبی با تمام امکانات ارتباطی و رسانه‌ای خود ایجاد کردند و در واقع یک جنگ جهانی رسانه‌ای علیه کشورمان به راه انداختند.

وی اضافه کرد: دشمنان با توهم سازی و جعل اخبار تمام توان خود را برای روایت سازی و تصویرسازی غلط به کار می‌گیرند و ترویج خشونت، ترور و غارت اموال مردم در صدر سیاست‌های آنان قرار دارد.

وزیر اطلاعات یادآور شد: مزدور پروری و آشوب پروری با کمک گروهک‌های تجزیه طلب و ایجاد یک عملیات روانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دیگر حربه دشمنان است که با اقتدار نیروهای امنیتی و مسلح و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب باز هم با شکست سختی مواجه شدند.

خطیب با بیان اینکه دشمنان در حال حاضر سعی می‌کنند با عنوان کردن مطالبی در خصوص احیای برجام و تبرئه خود از اغتشاشات ارتباط دوباره‌ای با ایران ایجاد کنند، تاکید کرد: این تلاش دشمنان نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و وحدت مردم برای پشتیبانی از این نظام الهی دارد.

https://shoma-weekly.ir/YoNYJc