جامعه

دشمنان در مواجه با پیشرفت ایران، اغتشاشات را راه انداختند

علیرضا اسلامی گفت: دشمنان شاهد پیشرفت ایران هستند و نمی‌خواهند ایران اسلامی در دنیای امروز و در آستانه نظم نوین جهانی رشد کند و به همین جهت این اغتشاشات خشن را راه انداخته‌اند که البته این دشمنی‌ها همواره در کشور وجود داشته است.

این استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اتفاقات ۴۰ روز گذشته تصریح کرد: وقتی این حوادث را بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم دشمنان ایران اسلامی اهدافی را داشتند که مهمترین و اصلی ترین آن سقوط نظام و تجزیه کشور است و پایین تر از آن تحمیل شرایط آمریکا به کشورمان در مذاکرات هسته‌ای و همچنین محدودیت‌های اقتصادی است.

وی اقدامات آمریکا و دیگر دشمنان کشورمان در حوادث اخیر علیه ایران را بی سابقه ارزیابی کرد و گفت: با حمایت کنگره آمریکا و سرویس‌های بیگانه، تجمعاتی در خارج از کشور علیه ایران صورت گرفت. آنها در این راستا حتی به شهروندان خود گفتند به ایران سفر نکنند و تورهای گردشگری را لغو کند.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با تصریح بر اینکه دشمنان با توسل به جنگ ترکیبی برای به آشوب کشاندن کشور تلاش کرده‌اند اظهار کرد: تلاش آنها نشان می‌دهد فشار زیادی به دشمنان خارجی به واسطه پیشرفت‌های کشور وارد آمده است. در یک سال اخیر در حوزه‌های مختلف از جمله ابعاد بین المللی پیشرفت‌های خوبی کرده‌ایم که عضویت ایران در شانگهای، راه اندازی دولت الکترونیک و حذف امضاهای طلایی، راه اندازی مجدد دو هزار کارخانه، پرتاب ماهوار و اجرای رتبه بندی معلمان از جمله آنها است.

اسلامی بیان کرد: دشمنان شاهد پیشرفت ایران هستند و نمی‌خواهند ایران اسلامی در دنیای امروز و در آستانه نظم نوین جهانی رشد کند و به همین جهت این اغتشاشات خشن را راه انداخته‌اند که البته این دشمنی‌ها همواره در کشور وجود داشته است.

https://shoma-weekly.ir/CgzqBk