مجلس

دست‌های پشت پرده قصد دارند مردم را به خیابان بکشانند

چنانچه اخیرا بازار ارز فشار زیادی به تولیدکنندگان و واردکنندگان وارد آورد اما ظاهرا دست‌های پشت پرده قصد دارند مردم را وارد خیابان کنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خواستار برخورد قانونی با افراد خاطی در به هم ریختن بازار ارز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا ملکشاهی راد در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 5 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: در صحن علنی نطق های متعددی اعم از تذکرات شفاهی و کتبی خطاب به مسئولان قرائت می شود اما هیچ واکنشی از سوی آن ها نمی بینیم که این موضوع شأن مجلس نیست.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی برهمین اساس تصریح کرد: لازم است کمیته ای برای این موضوع تعیین کنید تا نتیجه نطق ها و تذکرات را ببینیم.

وی در ادامه با بیان اینکه هر از گاهی به علت سوءمدیریت شاهد التهاباتی در جامعه هستیم، عنوان کرد: با این حال با هیچ مسئولی برخورد صورت نمی گیرد چنانچه اخیرا بازار ارز فشار زیادی به تولیدکنندگان و واردکنندگان وارد آورد اما ظاهرا دست‌های پشت پرده قصد دارند مردم را وارد خیابان کنند.

ملکشاهی راد در ادامه تاکید کرد: لازم است با افراد و مسئولان خاطی برخورد قانونی صورت گیرد و کمیته ای برای رسیدگی به این مسئله مشخص شده و افراد مقصر به دادگاه و قوه قضائیه معرفی شوند.

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به قسمت اول تذکر وی گفت: تذکرات و نطق ها تاثیر خود را در افکار عمومی و رسانه ها دارد و مسئولان نیز پاسخگو خواهند بود.

https://shoma-weekly.ir/YqxXrG