مجلس

در کشور عادت بر تفکر شخص محوری وجود دارد

در انتخابات ریاست جمهوری باید به برنامه‌ها توجه ویژه‌ای شود و اگر در اداره کشور برنامه‌ها نهادینه شود بسیار مؤثرتر است.
غلامحسین شیری نماینده مردم هشترود در رابطه با اولویت برنامه ها در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: آنچه مسلم است در انتخابات ریاست جمهوری باید به برنامه‌ها توجه ویژه‌ای شود و اگر در اداره کشور برنامه‌ها نهادینه شود بسیار مؤثرتر است.
مسائل مربوط به یک شخص و یک محور نمی‌شود بلکه برنامه محور می‌شود و کسانی که در آینده نیز می‌آیند همان برنامه‌ها را ادامه می‌دهند.
وی افزود: از طرفی متأسفانه در کشور نوعی عادت بر تفکر شخص محوری وجود دارد. یعنی یک شخص علاوه بر برنامه‌های خود با جذابیت و رأی آوری و مردم پسندی و... را نیز دارا باشد.
شیری عضو فراکسیون موتلفه اسلامی درخصوص الزاماتی را که اصولگرایان در انتخابات آینده باید در نظر بگیرند؛ خاطر نشان کرد: به اعتقاد بنده اصولگرایان در انتخابات آینده باید همان اتحاد و یکپارچگی خود را حفظ کنند. اگر رابطه برادری و اخوتی را که بین طیفهای مختلف اصولگرایان وجود داشته و از اقبال مردم از دور دوم انتخابات شوراها به سوی جریان اصولگرایی بوده است، این محبوبیت زیر سایه وحدت شکل گرفته است و با اطاعت از مقام معظم رهبری کسب نموده‌اند. اگر هر یک از این مقوله‌ها کمرنگ شود. دیگر اصولگرایی معنا پیدا نمی‌کند. زیرا اصولگرا کسی است که پایبند به اصول است و واقعاً باید هم در عقیده و هم در عمل اصولگرا باشد.
وی خاطر نشان کرد: البته همه طیفهای مختلف یک جور فکر نمی کنند ولی با رعایت اصولگرایی وخدمت به نظام واطاعت محض از ولی فقیه می‌توانند با هم رقابت سالم داشته باشند.
اگر زمانی این رقابت بین برادران هم اتفاق افتاد مانعی نیست برای جلب آراء مردم و جمع کردن آراء تفکرات دیگر؛ اما اگر این امر موجب تنش و مسایلی دیگر شود و موجب امید در دل دشمنان نظام شود صحیح نیست و من به شخصه خودم معتقد به امر وحدت هستم.

https://shoma-weekly.ir/Wcmkeg