مجلس

در مذکرات نباید به آرمانهای اصیل انقلاب آسیبی واردشود

رئیس جمهور در نظام جمهوری اسلامی ایران، در عرصه سیاست خارجی باید کاملا مطیع سیاست‌هایی باشد که از سوی مقام معظم رهبری حفظه الله تعیین می گردد، قطعا رئیس جمهور محترم نیز تابع همین مسئله هستند.
لاله افتخاری نماینده مردم تهران  در رابطه با نامه اوباما به رئیس جمهور کشورمان و دیدار احتمالی این دو رئیس جمهور اظهار داشت: رئیس جمهور در نظام جمهوری اسلامی ایران، در عرصه سیاست خارجی باید کاملا مطیع سیاستهایی باشد  که از سوی مقام معظم رهبری حفظه الله تعیین می گردد، قطعا رئیس جمهور محترم نیز تابع همین مسئله هستند.

وی خاطر نشان کرد: طی روزهای اخیر مقام معظم رهبری به نکته بسیار مهمی در عرصه بین الملل با عنوان نرمش قهرمانانه و قدرتمندانه  اشاره داشتند، که باید در مقابل دشمنان این  گونه رفتار کرد. آنچه مسلم است  دولت نیز تابع همین فرمایش است و اگر باشد که اقدامی هم صورت پذیرد باید برای ملت ما، مطابق سخنان جناب آقای روحانی باید سیاست برد – برد باشد و در هر حالتی منافع نظام در نظر گرفته شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در ادامه تصریح کرد: مواضع جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات نباید به دیدگاهها و آرمان های اصیل ما  آسیبی وارد کند.   وی افزود: البته آقای روحانی اعلام کرده که برنامه ای برای ملاقات با اوباما ندارد؛ اما در عالم سیاست هر امری ممکن است. طبیعی است که  وی باید بر اساس سیاستهای کلان نظام حرکت کند و مطابق همین سیاستها پیش برود .

https://shoma-weekly.ir/gWHwEs