مجلس

در ساخت پهپاد و حمل مهمات موفقیت های بسیار خوبی به دست آورده ایم

در رابطه با ساخت پهپاد باید گفت ؛ به لطف خداوند هرچه از انقلاب اسلامی میگذرد، به نوآوریهایی در زمینه هواپیماهای بدون سر نشین دسترسی پیدا می کنیم وتوانمندیهای ما در عمل نشان داده شده است .
اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در رابطه با اظهارات گروهک منافقین مبنی برآغاز فعالیتهای این گروهک در سوریه گفت : در حقیقت آن سخنانی را که حضرت امام (ره) نسبت به ذات این گروهک بیان داشتند ؛ که اینان در دام آمریکا افتاده اند ،عملا و به صورت رسمی نشان دادند که از عوامل آمریکا هستند و به ظاهر نقش گروههای چریکی را بازی می کردند و مسعود رجوی تمام اعضا و سمپات های خود را فریب دادند ؛ نهایتا به خواسته آمریکایی ها بعد از تخلیه پایگاه اشرف ،از لیست تروریستها خارج شدند‌. اکنون نخستین ماموریتشان حضور در سوریه است .
وی افزود : اینان اگر کمی تامل کنند خواهند دید که از ابتدا آلت دست آمریکایی ها بودند .امروز شاهد هستیم که آنان به صورت علنی و شفاف به دنبال اهداف آمریکایی ها در سوریه هستند .قطعا بدانند که در سوریه مابقی لاشه شان از بین خواهد رفت و در نهایت خیلی از این نیروها خود باید فکری اساسی کنند و از این مجموعه جدا شوند والا مسعود رجوی و مریم عضدانلو تمامی این اعضا را به قعر جهنم خواهند فرستاد .   
همچنین نماینده مردم تهران ری شمیرانات و اسلامشهر در رابطه با قدرت جمهوری اسلامی در ساخت پهپاد ایرانی خاطر نشان کرد : در رابطه با ساخت پهپاد باید گفت ؛ به لطف خداوند هرچه از انقلاب اسلامی میگذرد، به نوآوریهایی در زمینه هواپیماهای بدون سر نشین دسترسی پیدا می کنیم وتوانمندیهای ما در عمل نشان داده شده است .
وی تصریح کرد : در آخرین نشستی که با مسوولین ساخت پهپادها در ابعاد مختلف داشتیم‌؛ در گزارشی که این عزیزان دادند به لطف خدا باید گفت  که هم در برد بلند و ارتفاع بالا و هم در حمل مهمات  موفقیتهای بسیار خوبی را در این زمینه پیدا کردیم و در عمل نیز این توانمندی به منصه ظهور گذاشته شد . به طور نمونه این پهپاد‌ها بالای سر منطقه ممنوعه رژیم اشغالگر قدس رفت و این فن آوری روز به روز پیشرفت خواهد داشت .

https://shoma-weekly.ir/9o3JAb