مجلس

در جنگ اقتصادی همه باید تابع ولایت باشند

در جنگ اقتصادی ضروری است که همه تابع ولایت و مقام معظم رهبری باشیم و گوش به زنگ باشیم تا این مرکز فرماندهی هر فرمانی را که داد همه به تبعیت از ایشان در انسجام، وحدت، همدلی و همگرایی به سر ببرند
روح الله عباس پور نماینده بوئین زهرا در رابطه با طرح سؤال از رئیس جمهور و پس گرفتن امضای نمایندگان در این راستا گفت: اگر علاوه براین موضوعات ، در جامعه چالش های سیاسی هم افزوده شود و اختلافی بین قوا پیش بیاید این  مشکلات کشور را دو چندان می کند.
عضو فراکسیون حزب موتلفه  اسلامی با اشاره به این که در این شرایط  اقتصادی باید از مسائل حاشیه ای پرهیز نماییم گفت : همانطور که می دانید ما  در شرایط کنونی در جنگ اقتصادی با دشمن قرار گرفته ایم و دشمن با تمام ظرفیتهای اقتصادی به ما فشارهای مضاعفی تحمیل می کند، ما نباید  مشکلات زیادتری در کشور ایجاد کنیم تا شکاف بین مسوولین و مردم ایجاد شود . از طرفی هم دشمن می خواهد از رشد و بالندگی کشور که در آن قرار داریم   جلو‌گیری نماید.
وی تصریح کرد: در جنگ اقتصادی ضروری است  که همه تابع ولایت و مقام معظم رهبری باشیم و گوش به زنگ باشیم تا این مرکز فرماندهی هر فرمانی را که داد همه به تبعیت از ایشان در انسجام، وحدت، همدلی و همگرایی به سر ببرند لذا در این شرایط جنگی یکی از این مسائل ضروری بحث وحدت و همدلی به ویژه در بین سران قوا است که مردم چشم به تدابیر آنها دوخته‌اند تا مشکلات مردم را کاهش دهند و در جهت رشد و توسعه کشور اقدام کنند  تا این مرحله هم به حول و قدرت الهی پشت سر گذاشته شود. لذا بنده از طرح سؤال از رئیس جمهور و استیضاح وزرا و سؤال و پرسش بی منطق و با نگاه جزیره ای و منطقه ای بدون در نظر گرفتن منافع شدیدا مخالف هستم.

https://shoma-weekly.ir/BXyixV