مجلس

در انتخابات مجلس نهم شاهد رشد جریان اصولگرایی هستیم

انتخابات نیمه تمام است و انتخابات مرحله دوم نیز همانند مرحله اول حائز اهمیت است و مردم همانند مرحله اول آن را با شکوه برگزار نمایند .

لاله افتخاری نماینده مردم تهران ،ری ،شمیرانات و اسلامشهر در رابطه با اهمیت انتخابات دور دوم تهران نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت : چنانچه که می دانید نتیجه انتخابات خصوصا در تهران به مرحله دوم رسید و از 30 نفر نماینده 5 نفر انتخاب شدند و هنوز 25 نفر باقی مانده‌اند تا به مجلس راه پیدا نمایند. علت این امر نیز به خاطر رشد جریان اصولگرایی و لیست های متعدد بود که باعث شد آرا شکسته شود و به آن حد نصاب نرسد  و با اینکه مشارکت بالا بود ولی نتیجه انتخابات به مرحله دوم موکول شد.
وی افزود : شاید برخی در دور دوم انتخابات احساس نمایند که یکبار به پای صندوق رای آمدند و این دوره نیز اکثریت اصولگرایان به مرحله دوم راه پیدا کردند و احساس کنند که قرار است میان اینها افرادی انتخاب می‌شوند و دیگر نیازی نیست  به پای صندوق رای بیایند و افرادی که آرا بیشتری به دست آورند به مجلس راه می‌یابند.
 افتخاری کاندیدای مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری  خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام رضا (ع) نیز به این نکته اشاره نمودند که انتخابات نیمه تمام  است و انتخابات مرحله دوم نیز همانند مرحله اول حائز اهمیت است و مردم همانند مرحله اول آن را با شکوه برگزار نمایند . گرچه کاندیداهای راه یافته مرحله دوم از اصولگرایان هستند ولی مردم باید در بین آنان نیز دقت کافی را داشته باشند تا بتوانند بهترین‌ها را انتخاب نمایند .
عضو فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد؛ وضعیت معیشتی مردم و گرانی موجود و مشکلات اقتصادی و فرهنگی و همچنین تحریم‌هایی که از سوی کشورهای بیگانه  علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته و مسایل امنیتی و ... نیاز است که از میان اصولگرایان افرادی که تجربه کاری در حوزه نمایندگی داشته باشند و دارای تخصص کافی در امور مختلف داشته باشند و آشنایی کامل نسبت به مشکلات موجود داشته باشند و از سوی دیگر وجود تعدادی از اصولگرایان در لیست تحت زعامت ونظارت دو نهاد عالی روحانیت؛ جامعه مدرسین حوزه های علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز؛ این اطمینان بخشی را به مردم می دهد که نامزدهایی که از این لیست وارد عرصه بشوند در حقیقت ارتباط محکم و نزدیکی با حوزه های علمیه و علما و ائمه جماعات دارند و کسانی که همیشه بهترین مرجع امور مردم  در مسایل گوناگون بودند وجود نمایندگان در لیست جبهه متحد اصولگرایان که مورد تایید جامعتین است ؛کمک می کند که ارتباط مردم با نمایندگان خودشان همیشه استمرار داشته باشد و مشکلات آنها مطرح بشود و وظیفه آنها نظم بخشیدن به این ارتباطات است تا بتوانیم چرخه خدمت رسانی را در مجلس نهم نیز تقویت کنیم .
لاله افتخاری در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار هفته نامه شما  با تقدیر از نیروهای ارزشمند و کارآمد در سپاه پاسدارن در رمز گشایی از پهپاد اظهار داشت: بنده به نیروهای ارزشمند و کارآمد در سپاه پاسدارن به علت رمز گشایی از پهپاد تبریک می‌گویم و از تلاش این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم. علی‌رغم تمام تحریم‌ها و فشارهایی که دشمنان به کشور ما وارد کردند اما این تحریم ها باعث می شود که اندیشمندان ما این شرایط را به فرصت تبدیل نمایند و از این فرصت در جهت استقلال نظام جمهوری اسلامی  استفاده نمایند و در حقیقت استقلال و خودکفایی و اقتدار کشور را در مسایل امنیتی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور تقویت نمود و بهره‌برداری لازم را این فرصت فراهم نمود. طبق فرمایش حضرت امام، ما نیز به دشمنان می گوییم ما را تحریم کنید تا ما غنی‌تر و قوی‌تر شویم و تا جایی که ما اندیشه و ذهن خلاق دانشمندان را داریم نه تنها از دشمنان خود هراسی نداریم بلکه از این فرصتها در جهت استقلال و اقتدار کشور و دیگر کشورهای اسلامی استفاده خواهیم کرد. من هم به سپاه و ملت ایران تبریک می گویم و هم به مقام معظم رهبری که بیشترین نقش را در هدایت گری، حمایت و تقویت نیروهای مردمی و توان ملی ما دارند که این امر نیز با شعار امسال ما کاملا همخوانی دارد.

 

https://shoma-weekly.ir/PztPi9