مجلس

دربین افراد اصلح باید اصلح تر را برگزید

ناصر سودانی: رای آگاهانه مردم در انتخاب افراد توانمند و اصلح می تواند مجلس آینده را توانمند وکارآمد نماید

ناصر سودانی  نماینده مردم اهواز در مجلس هشتم در خصوص اهمیت انتخابات در دور دوم مجلس شورای اسلامی در نیمه اردیبهشت ماه  اظهار داشت :اهمیت شرکت در مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله اول نیست، و این اهمیت به این دلیل است که حدود یک سوم از مجلس هنوز نمایندگانشان تعیین نشدند. طبیعتا رای آگاهانه مردم در انتخاب افراد توانمند و اصلح می تواند مجلس آینده را توانمند وکارآمد نماید تا آن اهداف بلندی را که برای رسالت نمایندگی تعریف شده است ؛ توسط منتخبان اصلح جامه عمل پوشانده شود.
 عضو فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی افزود : ما از مردم می خواهیم که با وجود اینکه راه یافتگان به مرحله دوم همه صالح هستند اما در بین صالحان  آنان که پایبند به ایفای رسالت نمایندگی هستند را برگزینند.
وی  با بیان شاخصه های رسالت نمایندگی خاطرنشان کرد: رسالت نمایندگی صرفاً مسایل داخلی حوزه انتخابیه، که عمدتا مسایل اجرایی هست و توسط کارگزاران و مجریان انجام می گیرد؛ نیست. بلکه یک بخشی از آن بر اساس قسمی که در بدو ورود منتخبان مردم ادا می کنند، در دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی و استقلال کشور است. آنان باید از مسایل ملی و حقوقی مردم امانت‌داری کنند و از آنها حمایت کنند و به مسوولیت نمایندگی به عنوان یک ودیعه الهی بنگرند.
 سودانی  کاندیدا  راه یافته به دور دوم مجلس شهرستان اهواز افزود : نمایندگان منتخب باید بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری ،کشور را در مسیر پیشرفت و عدالت و الگو شدن قرار دهند. آنان با تصویب قوانین کارآمد و به روز و قوانینی که قابلیت اجرایی داشته باشد  می توانند این مسیر را هموار کنند ؛ همچنین با نظارت کاملا منصفانه و عادلانه و موضع‌گیریهای به جا و مناسب که براساس مصالح ملی و انقلابی است  می‌توانند در جهت توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند. به طور کلی رسالت نمایندگی یک مسوولیت خطیر وحساس، شرعی، قانونی و ملی است که امید‌واریم نمایندگانی انتخاب شوند که بتوانند در این جایگاه به خوبی نقش آفرینی کنند. 

 

https://shoma-weekly.ir/PzVYWv