مجلس

دانشجویان مانع از سیاست زدگی فضای دانشگاه شوند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان نرمش قهرمانانه مدّنظر مقام معظم رهبری را به عنوان نسخه شفابخش نظام اسلامی سرلوحه کار خود قرار دهند.
لاله افتخاری  با اشاره به روز دانشجو اظهارکرد: 60 سال پیش در چنین روزی دانشجویان متعهد این مرز و بوم نشان دادند که حاضرند خون پاک خود را در راه اعتلای وطن و استقلال و آزادی فدا کنند.

عضو شورایی مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: آنان به جهانیان فهماندند که تن به ذلت نداده و اجازه نمی دهند استکبار جهانی در کشور نفوذ کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: از دانشجویان امروز انتظار می رود تا پیام آن شهدا و سایر دانشجویانی که جان شیرین خود را در راه پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در طبق اخلاص قرار دادند، بشنوند که پیام استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود.

وی تصریح کرد: دانشجویان باید بدانند که اسلام همان هویت و استقلال ما است و اینکه همواره نرمش قهرمانانه مدّنظر مقام معظم رهبری را به عنوان نسخه شفابخشی امروز جامعه در نظر داشته باشند.

افتخاری ادامه داد: دانشجویان باید با حفظ استقلال و آزادگی، همواره مطالبات بحقشان را مطرح کرده و مانع از سیاست زدگی فضای دانشگاه شوند.

وی تاکید کرد: آگاهی از سیاست روز، طرح دیدگاه ها، ممانعت از ایجاد تفرقه و مقابله با نفوذ جریانات سیاسی که می خواهند اهداف شکست خورده خود را از طریق دانشجویان دنبال کنند، رسالت امروز دانشجویان است تا سرباز خوبی برای ولایت باشند.

https://shoma-weekly.ir/pX9JPh